به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، اسماعیل تربره افزود: برنامه ریزی در خصوص لکه گیری و بهسازی راه های ارتباطی بخش کوهین از مرداد ماه امسال در دستور کار این اداره قرار گرفت.
وی ادامه داد: 265 هزار متر مربع تسطیح، پاکسازی و رگلاژ شانه راه ها، به کارگیری 75 تن آسفالت جهت روکش و لکه گیری جاده های اصلی و روستایی، 7 مورد تنقیه پاکسازی پل و آب رو، 7 کیلومتر تسطیح و تیغه زنی راه های خاکی، 12 هزار متر مکعب ریزش برداری، 258 متر مکعب شانه سازی به همراه نصب و جا به جایی نیوجرسی به طول 18 متر از جمله اقدام های انجام شده بوده است.
تربره ادامه داد: 110 عدد تهیه و نصب تابلوها و علائم، 329 مورد پاکسازی سطح جاده از سنگ، 109 مورد تعمیر و مرمت تابلوها، 622 متر مکعب جمع آوری خاک های اضافی از دیگر عملیات نیروهای راهدار در بخش کوهین است.
این مسئول، 200 متر مکعب اصلاح نقاط حادثه خیز، یک هزار و متر متر عملیات پاکسازی حاشیه نیوجرسی ها، 41 مورد جمع آوری بقایای حیوانات از سطح جاده ها، 50 متر مربع رنگ آمیزی پارکینگ و نیز چهار هزار و 320 متر مربع علف زنی را از دیگر کارهای انجام شده این اداره در حوزه راه های ارتباطی کوهین برشمرد.
بخش کوهین با 58 روستای دارای سکنه در 35 کیلومتری غرب قزوین واقع شده است.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.