به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین علی قابل در خطبه های نماز جمعه این هفته قزوین افزود: نمایندگان مجلس در سوالات خود نشان دادند که باید مردمی باشند و مردمی نیز بمانند.
وی اظهار داشت : قانون گذاری و نظارت دو وظیفه اصلی نمایندگان مجلس است و این قدم اولیه از سوی نمایندگان و حضور رییس جمهور کشورمان جای قدردانی دارد .
حجت الاسلام والمسلمین قابل ادامه داد: ما اجرای این برنامه را به فال نیک گرفته و خوشحال از این هستیم که مجلس قدمی برداشت که اگر چه بیش از این باید این اتفاق می افتاد ولی فشار افکار عمومی باعث شد که نمایندگان تکانی بخورند.
امام جمعه موقت قزوین با اشاره به بروز بسیاری از مشکلات معیشتی واقتصادی مردم در جریان افزایش قیمت دلار گفت : مردم ما با بصیرت هستند و مشکلات را تحمل می کنند ولی مسولان و دولتمردان نیز باید درد مردم را متوجه شده و در رفع این مشکلات تلاش مضاعفی را داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین قابل دربخش دیگری از سخنان خود با یادآوری فرا رسیدن 12شهریور روز مبارزه با استعمار انگلیس و سالروز شهادت رِئیسعلی دلواری گفت : استعمار انگلیس چه در گذشته وهم اکنون به دنبال توطئه چینی علیه ملت ایران است.
وی همچنین فرا رسیدن سالروز شهادت شهید محمود کاوه و نقش آفرینی های این شهید در کردستان را یادآور شد و گفت :همچنین یادو خاطره شهید قدوسی و شهید وحید دستجردی را گرامی داشته و باید سعی کنیم در زندگی از این شهیدان درس بگیریم .
امام جمعه موقت قزوین ؛ ولادت امام موسی کاظم (ع ) را تبریک گفت و اظهار داشت: ما مسلمانان باید قدر دان این چراغ راه فروزان در زندگی خود باشیم و زندگی آن حضرت را بیشتر مورد مطالعه قرار دهیم .
7390/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.