به گزارش ایرنا عباس علایی مقدم روز چهارشنبه در نشست با روسا و نواب هیات های ورزشی قزوین افزود:68پروژه ورزشی نیز در حال احداث ، تکمیل و تعمیر است که بخشی از آنها ویژه بانوان است و تلاش می کنیم تا دهه فجر هر ماه چند مورد از آنها را افتتاح کنیم.
وی با اشاره به اعتبارات این اداره کل اضافه کرد:در سال95 از 80 میلیارد ریال اعتبار مصوب، 30میلیارد ریال آن تخصیص یافت و این رقم در سال گذشته با حمایت استانداری به280میلیارد اعتبار مصوب رسید که 160 میلیارد ریال آن تخصیص یافت.
وی با بیان اینکه سرانه زیرساخت ورزشی قزوین قدری پایین بوده است گفت:قزوین هنوز یک سالن ورزشی6هزار نفره برای بازی های ملی و بین المللی ندارد که البته قرار است چنین سالنی آماده شود.
علایی مقدم با اشاره به افتخارات و دستاوردهای کارروان ورزشی قزوین در بازی های آسیای جاکارتا گفت:با تشکیل ستاد بازی های آسیایی و برنامه ریزی های انجام شده در نهایت 12 نفر شامل 2مربی و 10ورزشکار به این مسابقات اعزام شدند که خوشبختانه تاکنون از 17مدال کسب شده توسط کاروان ورزشی کشور 2مدال ارزشمند از سوی ورزشکاران قزوینی به دست آمده است.
این مسئول یادآور شد:قزوین از ابتدای سال جاری 15رقابت کشوری را میزبانی کرده که پنج مورد آن ویژه بانوان بوده و از 15 اردوی کشوری هم هشت مورد آن مختص بانوان بوده است.
علایی مقدم، تعداد سازمان های مردم نهاد ورزشی را نیز 68مورد اعلام کرد و افزود:در حوزه تجهیز خانه های روستای ورزشی نیز 80خانه آماده بهر برداری است که امروز تجهزات 30خانه ارسال خواهد شد.
این نشست با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان برگزار شد.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.