بیرانوند: دیدار برابر مراکش برای ما حکم فینال جام جهانی را دارد

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: به پرتغال و اسپانیا فعلا فکر نمی‌کنیم و دیدار برابر مراکش برای ما حکم فینال جام جهانی را دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، علیرضا بیرانوند پیش از آغاز تمرین تیم ملی در کمپ روسیه در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: ما می‌توانستیم قبل از آغاز با لیتوانی یک بازی دیگر انجام دهیم، دیدار با یونان برای ما لغو شد و کار برای ما سخت شد، ولی ما می‌جنگیم و صبح و بعدازظهر داریم تلاش می‌کنیم، هر بازی که برای ما لغو می‌شود انگیزه ما دو برابر می‌شود بازی برابر لیتوانی برای ما مهم است و یک محک جدی برای ما خواهد بود.

وی درباره رویارویی ایران مقابل مراکش در اولین بازی تیم ملی در جام‌جهانی گفت: بازی مقابل مراکش برای ما خیلی مهم است و تلاش می‌کنیم بازی خوبی انجام دهیم، نه به اسپانیا فکر می‌کنیم و نه به پرتغال، دیدار با مراکش برای ما حکم فینال جام جهانی را دارد و امیدوارم با ارائه یک بازی خوب روحیه خودمان را برای دیدار با اسپانیا و پرتغال هم افزایش دهیم.

بیرانوند درباره اردوی تیم ملی در ترکیه هم گفت: اردوی خوبی داشتیم و بازی خوبی مقابل ترکیه داشتیم، الان هم کمپ خوبی داریم و از لحاظ پزشکی و تغذیه شرایط مناسب است و امیدوارم نمایش خوبی در جام جهانی داشته باشیم.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید