منتظری: بازیکنان جوان تیم ملی می‌خواهند خودشان را به فوتبال جهان معرفی کنند/هیچ نگرانی از تحریم نایک وجود ندارد

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: در تیم ملی بازیکنان جوانی داریم که می‌خواهند خودشان را به فوتبال جهان معرفی کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، پژمان منتظری مدافع تیم ملی فوتبال ایران پیش از آغاز تمرین تیم ملی در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: در جام جهانی قبل در تیم ملی ایران بازیکنانی حضور داشتند و توانستند اتفاقات خوبی رقم زدند، در این جام جهانی بازیکنان جویای نامی داریم و همه در تلاش هستند که خودشان را به فوتبال جهان معرفی کنند.

وی درباره حضور برخی ملی‌پوشان ایران در باشگاه‌های روسیه گفت: حضور برخی از بازیکنان در باشگاه‌های روسیه می‌تواند به ما کمک کند، آن‌ها با جو فوتبال در این کشور، ورزشگاه‌ها، شرایط مختلف آگاهی دارند و امیدواریم بتوانیم از تجربیات این بازیکنان استفاده کنیم.

منتظری درباره تحریم کمپانی ورزشی نایک که پیش از آغاز جام‌جهانی درباره ایران رخ داد، گفت: صحبت‌ها درباره کمپانی نایک انجام گرفته و کاری که فدراسیون باید انجام می‌داد، انجام شد و دیگر نیاز نیست در این باره صحبت شود و نگرانی در این باره وجود ندارد.

مدافع تیم ملی فوتبال عنوان کرد: مشکلاتی در تیم ملی وجود داشت و دیگر نمی‌توانیم به گذشته فکر کنیم، تمام نگاه ما به آینده است و تمام سعی خود را می‌کنیم تا از فرصت‌هایمان استفاده کنیم.

وی درباره رقیبان ایران در جام جهانی هم گفت: در گروه سختی هستیم و این می‌تواند یک ماجراجویی سخت برای ما باشد. باید تمرکزمان را بگذاریم تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید