منتظری: جای جباری چه در فینال حذفی و چه امروز خالی بود

بازیکن تیم استقلال گفت: چه در فینال جام حذفی و چه امروز جای مجتبی جباری که دلی استقلال را دوست دارد خالی بود و امیدوارم هر کجا هست موفق باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، پژمان منتظری درباره برد مقابل ذوب‌آهن گفت: تماشاگران امروز سنگ تمام گذاشتند و ما تیم برتر زمین بودیم و برنده هم شدیم، بازیکنان زحمت زیادی کشیدند و صددرصد توان خود را برای این بازی گذاشتند، خواسته همه ما بردن بود و خوشبختانه به آن رسیدیم، جا دارد که از کسانی که اسمشان نبود تشکر کنم و این در حالی است که آنها در بردهای و باخت‌ها در کنار ما بودند. 

وی ادامه داد: جای یک نفر امروز و در فینال جام حذفی خالی بود و آن جای مجتبی جباری است که من از ته دل و از ته قلب او را دوست دارم، ولی به هر دلیلی با ما نیست، اما می‌دانم که او استقلال را دلی دوست دارد، من او را دوست دارم و امیدوارم هر کجا که هست موفق باشد. 

بازیکن تیم استقلال درباره مدیریت کردنش در بازی افزود: ما اگر می‌خواستیم در جنگ‌های تن به تن کم بیاوریم گل می‌خوردیم و اتفاقات بازی رفت رخ می‌داد، اما بازیکنان زحمت کشیدند و در نبردهای یک به یک برنده شدیم و بازی را بردیم. 

منتظری درباره اینکه بازی خشنی انجام شد و دو تیم درگیری‌های زیادی داشتند، افزود: وقتی دو تیم خوب ایرانی با هم بازی دارند، این مسائل طبیعی است، چرا که ما جلوی هوادارانمان بازی می‌کردیم، این حساسیت در همه جای دنیا وجود دارد، اما همه این حساسیت‌ها فوتبال بود و همه آن در زمین تمام شد و رفت. 

انتهای پیام/ک

 

دیدگاه تان را بنویسید