غفوری: کاش می‌شد با پرسپولیس در فینال بازی می‌کردیم

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: ای کاش می‌شد پرسپولیس و استقلال با هم رودررو نشوند و در فینال با هم بازی می‌کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، وریا غفوری بعد از پیروزی مقابل ذوب‌آهن و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و احتمال برخورد با پرسپولیس در این مرحله گفت: بله، احتمالش زیاد است که با هم رودررو شویم. کاش می‌شد در فینال با هم بازی کنیم و تیم‌های ایرانی تا فینال بالا می‌آمدند اما فکر می‌کنم بازی جذابی شود.

غفوری درباره رفتار هواداران با امیر قلعه‌نویی گفت: خیلی به این موضوع دقت نکردم اما اگر واقعاً چیزی بوده به نظر شخصی من اگر زمانی چه بازیکن و چه مربی برای یک تیم جام می‌آورد باید احترامش حفظ شود. امیر قلعه‌نویی برای استقلال سه جام آورده است و باید احترامش حفظ شود.

وی در پاسخ به این سؤال چه اتفاقی افتاد که استقلال ظرف یک هفته اینقدر عوض شد و به پیروزی رسید، بیان داشت: حضور تیام تأثیرگذار بود در دیدار رفت او را نداشتیم و همین موضوع خیلی به ضرر ما تمام شد از طرفی شرایط زمین در فولادشهر اصلاً خوب نبود و راحت نمی‌توانستیم بازی کنیم اما در ورزشگاه آزادی همه شرایط مهیا بود و موفق شدیم بازی را ببریم.

بازیکن استقلال درباره تماشاگران گفت:‌این هواداران عالی بودند باید دست تک‌تک آنها را بوسید چون نه تنها در آسیا بلکه در دنیا بی‌نظیر هستند.

غفوری در پاسخ به این سؤال که با توجه به اتمام قراردادش آیا در استقلال می‌ماند یا نه، گفت: قراردادم تمام است اما باشگاه در این مدت درگیر بدهی‌ها و قرارداد شفر بوده است و فکر می‌کنم از این به بعد نوبت بازیکنان باشد. توکل به خدا برویم جام جهانی و برگردیم تا ببینیم چه می‌شود.

وی در خصوص اینکه تمدید قراردادش به بعد از جام جهانی موکول می‌شود، تصریح کرد:‌ چیزی معلوم نیست ببینیم باشگاه چه تصمیمی می‌گیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید