در یک رویداد فرهنگی، همزمان با برگزاری مراسم روضه سنواتی در خانه شهید محراب، آیت الله صدوقی، کتاب های نذری همه علاقه مندان اهدا می گردد.

به گزارش جماران، حجت الاسلام و المسلمین رضایی، رئیس دفتر شهید محراب، با اعلام این خبر گفت: بنا به اهمیت کتاب و کتابخوانی در جامعه و لزوم توسعه این مهم خانه فرهنگ صدوقی نیز فعالیت های گسترده ای در حوزه کتاب در دست دارد که برگزاری کتاب سال استان از آن جمله است.

وی افزود: طبق سنت سنواتی امسال نیز چون سال های قبل، مراسم روضه خوانی دهه آخر صفر در منزل شهید صدوقی برگزار می شود با این تفاوت که به علاوه بر مراسم سنتی روضه، کتاب نذری نیز به علاقه مندان مطالعه اهدا می شود.

رضایی تاکید کرد: نذر کتاب امسال یک بانی دارد که در سال‌های گذشته بانی صبحانه مراسم بوده ولی امسال تصمیم گرفت چند عنوان کتاب داستان با موضوع ماه محرم به اهالی کتاب و مطالعه اهدا کند.

رئیس دفتر شهید صدوقی خاطرنشان کرد: نذر کتاب مورد توجه قرار گرفته و مردم خصوصا جوانان  اهل مطالعه از کتابای نذری استقبال کرده اند.

وی ابزار امیدواری کرد بانیان بیشتری برای نذر کتاب مراجعه کنند تا علاوه بر تلاش برای بیان معارف دین در عزاداریها، بتوانیم در کنار آن برای افزایش مطالعه و آگاهی در جامعه که قطعا ماندگاری بیشتری تا کلام خواهد داشت هم تلاش وافر کرده باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.