موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با بیش از بیست و پنج عنوان کتاب جدید در موضوعات مختلف پژوهشی، تاریخ محلی، تاریخ شفاهی،اخلاق، دین، عرفان و ... در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت کرد.

به گزارش جماران، موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) با بیش از بیست و پنج عنوان کتاب جدید در موضوعات مختلف پژوهشی، تاریخ محلی، تاریخ شفاهی،اخلاقی، دینی، عرفانی و ... در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت کرد. بر اساس این گزارش کتابهای چاپ اول  چون: نظام ارتباطی و تبلیغی پیامبر(ص) در سیره امام خمینی، ازلیت فعل باری و حدوث عالم( مقایسه دیدگاه ملاصدرا و امام خمینی(ره)، همراه دوران غیبت(خاطرات سید رضا برقعی)، همراه صادق(خاطرات احمد صادقی اردستانی)، مهاجر ماندگار(خاطرات محمد تقی مرواید)،خودسازی، کبر و تکبر، تواضع( از مجموعه امام خمینی(ره) و مفاهیم اخلاقی)، لوایح چینی نور تصوف (بررسی الگو های گفتاری امام خمینی(ره)  و مبانی آن در قرآن و حدیث)، عقلانیت دینی در حوزه رفتار اخلاقی، امام خمینی و تربیت اسلامی، انقلاب در کشور های عربی و ... در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ارائه شد.

همچنین کتاب اسرار عبادت بقلم دکتر فاطمه طباطبایی و مجموعه اصفهان در انقلاب (در 5 جلد) از آثار جدیدالانتشار موسسه در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در اختیار علاقمندان قرار گرفته است. 

آدرس غرفه عمومی موسسه: سالن شبستان، راهروی 22 غرفه 38

آدرس غرفه بین الملل موسسه: ناشران خارجی

آدرس غرفه کودک موسسه: سالن کودک

لازم به ذکر است که موسسه در سال 97 با 100 متر فضا در بخش عمومی، 50 متر فضا در بخش کودک و نوجوان و همچنین 50 متر فضا در بخش بین الملل در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.