جلسه هماهنگی برای همکاری های فرهنگی بین موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) و مدیر مراکز فرهنگی امام خمینی(ره) لبنان برگزار شد.

به گزارش جماران، صبح دیروز(یکشنبه26 فروردین) نشست هماهنگی برای همکاری های فرهنگی  بین موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) و مدیر مراکز فرهنگی امام خمینی(ره) لبنان در موسسه برگزار شد.  در ابتدای این نشست حجت الاسلام والمسلمین سعید نزار مدیر مراکز فرهنگی امام خمینی(ره) لبنان با اشاره به علاقمندی شیعیان لبنان، بویژه حزب الله لبنان به امام خمینی(ره) گفت: اگر امروز معنویتی در حزب الله لبنان است، از انقلاب بزرگ این عبد صالح خداوند است. وی گفت: حزب الله لبنان و جبهه مقاومت مرهون امام خمینی(ره) هستند و جوانان و نوجوانان لبنان شیفته حضرت امام هستند و من از حمایت های بیت حضرت امام(ره) و دفتر مقام معظم رهبری سپاسگزارم. مدیر مراکز فرهنگی امام خمینی(ره) لبنان افزود: در حال حاضر بیست و چهار مرکز فعال در شهرهای مختلف لبنان از جمله شهر بیروت مشغول ترویج اندیشه های امام راحل هستند و ما در صدد ایجاد مراکز دیگری نیز هستیم. وی گفت: در برخی از این مراکز علاوه بر خدمات فرهنگی، خدمات دیگری از جمله خدمات درمانی نیز ارائه می شود. در این نشست معاون فرهنگی و هنری و ارتباطات موسسه نیز گزارشی مختصر از فعالیتهای موسسه ارائه کرد. دکتر علی کمساری همچنین بر گسترش همکاری های دوجانبه تاکید کرد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین سعید نزار مدیر مراکز فرهنگی امام خمینی(ره) لبنان، در نشستی جداگانه با دکتر محمد مقدم، معاون امور بین الملل موسسه در باره آثار ترجمه شده امام خمینی(ره) به زبان عربی و همکاری های دوجانبه بحث و گفتگو کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.