پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در شماره 510 مجله دوست خردسال؛

تسبیح مادربزرگ گم شده است

تسبیح مادر بزرگ گم شده بود. همه جا را گشتیم اما آن را پیدا نکردیم. "گفتم حتما حسین آن را بداشته!" مادرم گفت "نو خودت دیدی حسین آن را برداشته؟"گفتم "نه ندیدم اما حسین دوست دارد با تسبیح مادربزرگ بازی کند." مادرم گفت"این دلیل خوبی نیست چون تو هم دوست داری با تسیبح مادربزرگ بازی کنی!"....

این قسمتی از داستان زیبای «فرشته ها» ست که در شماره 510 هفته نامه "دوست خردسال" منتشر شده است. در قسمت دیگر این شماره هم شعر "آش مادر" از جعفر ابراهیمی درج شده است.

بازی، جدول، نقاشی و کاردستی هم از بخش های مورد علاقه خردسالان است که مانند همیشه در این شماره نیز درنظر گرفته شده است. باز هم شعر کودکانه ای با عنوان همیشگی ترانه ها از مصطفی رحماندوست، تزئین بخش صفحه آخر این شماره دوست خردسال است.

سردبیری این مجموعه بر عهده افشین اعلا و مرجان کشاورزی آزاد بوده و تصویرگر و صفحه آرای آن به ترتیب محمد حسین صلواتیان و مجتبی صلواتیان می باشند. صاحب امتیاز و مدیر مسئول «دوست خردسال»، موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) است و لیتوگرافی و چاپ این مجموعه زیر نظر موسسه چاپ و نشر عروج به انجام می رسد.

این مجله هم اکنون با قیمت 1000 تومان در فروشگاه های محصولات فرهنگی و هنری موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) و دیگر نمایندگی‌های مجاز در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

برای سفارش یا کسب اطلاع بیشتر نیز می توانید با شماره تلفن‌های 66701297 و 66706833 تماس حاصل فرمائید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.