پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

سهراب هادی مدیر انتشارات موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام(س):

برای بالا نرفتن قیمت کتاب های موسسه تنظیم و نشر آثار امام تلاش می کنیم

مدیر انتشارات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی‌(س) از آماده شدن 71 اثر تازه جهت انتشار در این موسسه، گفت: رسالت ما اقتصادی نیست و بر همین اساس تلاش می‌کنیم که قیمت کتاب‌های ما با وجود بحران وضعیت کاغذ با تغییری مواجه نشود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، سهراب هادی، مدیرانتشارات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی‌(س) در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت فعلی کاغذ در بازار نشر عنوان کرد: وضعیت نامتعادل کاغذ در بازار، تمام معادلات ناشران را به هم ریخته است که از جمله مهم‌ترین آنها روش و سیستم قیمت‌گذاری کتاب است که دچار معضلاتی شده است.

وی ادامه داد: موسسه تنظیم و نشر با توجه به رسالت کاری خود و این‌که فعالیت‌های خود را اقتصادی نمی‌داند، همچنین موضوع ترویج اندیشه‌های حضرت امام(س) را در صدر برنامه‌های خود می‌داند، سعی دارد تا حد امکان فرآیند نشر خود را به این حاشیه‌ها وارد نکند؛ هرچند که اجتناب ناپذیر است.

هادی تاکید کرد: تاکنون در برابر تغییر قیمت‌های کتاب در موسسه مقاومت کرده‌ایم و فرآیندهای کاری ما در مرحله پیش تولید اثر ادامه دارد و سعی ما این است که برای خرید آثارمان فشاری بر مخاطب وارد نشود.

وی در ادامه به انتشار 8 عنوان اثر جدید و تجدید چاپ از سوی این موسسه خبر داد و گفت: چاپ 26 کتاب «ولایت فقیه»، 4 کتاب «سپاه در اندیشه حضرت امام (س)»، چاپ سوم کتاب «ارتش در اندیشه حضرت امام‌(س)»، چاپ سوم کتاب «امام و نهادهای انقلاب اسلامی»، چاپ پانزدهم کتاب «نگرش موضوعی بر وصیت‌نامه حضرت امام‌(س)»، چاپ سوم کتاب «اقشار اجتماعی از دیدگاه امام خمینی‌(س)» منتشر شده است.

هادی همچنین از انتشار دو اثر تازه با نام‌های «تحلیل سبک و اصالت اشعار حضرت امام‌(س)» و «جستارهای روشی در علوم اجتماعی» خبر داد. وی همچنین از پایان مراحل آماده سازی کتاب «تفصیل الشریعه» در 28 جلد خبر داد و گفت: این کتاب در مرحله صحافی قرار دارد.

مدیر انتشارات مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام‌(س) همچنین از آماده انتشار بودن 4 عنوان کتاب تازه، 45 عنوان اثر تجدید چاپ و 22 عنوان کتاب به زبان غیرفارسی خبر داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.