​صبح امروز، 7 خرداد 98 با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی و محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سامانه «شبیه سازی واقعیت مجازی جماران» و راهنمای گردشگری مجازی رونمایی شد.

به گزارش جماران؛ سامانه  «شبیه سازی واقعیت مجازی جماران» شامل محله، حسینیه و بیت امام راحل صبح امروز 7 خرداد با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی و محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد.

در این مراسم که به‌منظور تجدید میثاق خانواده ارتباطات با آرمان‌های امام راحل و با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، وزیر، معاونین و کارکنان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد از فناوری شبیه سازی مجموعه بیت امام که در چهار بستر واقعیت مجازی، دسکتاپ، اپلیکیشن و وب تهیه شده است رونمایی به عمل آمد.

این نرم افزار قابلیت بازدید مجازی از حسینیه جماران و نگارستان امام خمینی را فراهم می‌کند.

ویژگی های سامانه

بر اساس این گزارش از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم افزار کیفیت بالا و تجربه بازدید بسیار واقعی با استفاده از عینک مخصوص VR است. به گونه‌ای که ارتفاع، طول، عرض و مدل اندازه‌ها  کاملا واقعی است.

این نرم افزار برای آشنایی کاربران با اتفاقات در تاریخ حسینیه جماران طراحی شده و امکان نمایش ویدیوها و عکس‌های مربوطه در مقاطع مختلف تاریخی مربوط به اتفاقات زندگی امام رضوان الله قابل مشاهده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.