شماره 105 فصلنامه «حضور» توسط مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) منتشر شد.

شماره 105 فصلنامه فرهنگی، هنری، سیاسی و اجتماعی «حضور» 105 با مطالب و مقالات متنوع از جمله «میزگرد بررسی سی سال فعالیت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)» منتشر شد.

به گزارش جماران، «آشنایی با مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)»، «کارنامه سی ساله مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی»، «گزیده منشورات مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی»، «بازشناسی و شرح رساله مصباح الهدایه امام خمینی(س)»، «گفتمان ادبی امام خمینی(س)» و «امام خمینی(س) در آثار پژوهشگران خارج از ایران» از جمله مطالب و مقالات این شماره از فصلنامه حضور هستند.

لازم به ذکر است که یکی از نشریات مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) که از سال 1370 تاکنون در هر فصل یک شماره از آن به طور مستمر به چاپ می‌ رسد فصلنامه فرهنگی، هنری، سیاسی و اجتماعی «حضور» است که یکی از منابع مهم مورد استفاده اهل فرهنگ بوده و مجموعه شماره‌ های آن به عنوان دایرة المعارف مآخذ تحقیقی در ارتباط با حضرت امام تلقی می‌ شود.

این فصلنامه مجموعه‌ ای متنوع از مصاحبه‌ ها و مقالات علمی، اخلاقی، تاریخی، اجتماعی و ادبی را شامل می‌ شود و تاکنون چندین ویژه‌ نامه در عناوین مختلف از جمله: «آن روزهای خدایی»، «آن موج آرام»، «زائر ملکوت»، «چشمه خورشید» و «رسول آفتاب» را نیز به چاپ رسانده است.

علاقمندان می توانند با مراجعه به فروشگاه مرکزی مؤسسه چاپ و نشر عروج واقع در روبروی دانشگاه تهران، پاساژ ظروفچی، این کتاب و سایر منشورات این مؤسسه را تهیه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.