علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه به سایت www.imam-khomeini-isf.ir نمایشنامه خود را بارگذاری نمایند.

مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره سراسری نمایشنامه نویسی روح الله، که پیش از این تا 15 آبان ماه اعلام شده بود، تا 30 آبان ماه تمدید شد.

به گزارش جماران، مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی اصفهان در اطلاعیه ای اعلام کرد که مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره سراسری نمایشنامه نویسی روح الله تا 30 آبان ماه تمدید شد.

هنرمندان می توانند علاوه بر پرداختن مستقیم به شخصیت امام راحل و سایر موضوعات با محوریت اندیشه و سیره عملی حضرت امام خمینی(س) از قبیل: وحدت، آزادی و آزادگی، صلح، اندیشه حکومتی، مردم سالاری، وصیت نامه امام خمینی(س)، ساده زیستی، اعتدال، اخلاق و کرامت انسانی، عدالت، عبادت، امام و دفاع مقدس، امام و انقلاب اسلامی، امام و خانواده ، امام و جوانان ، شخصیت زن از دیدگاه امام خمینی (س)، استکبار ستیزی، قانون مداری، عقل گرایی، امید به آینده، مبارزه با تحجر و خرافات و موضوعات مشابه اقدام به ارسال اثر نمایند.

علاقمندان به شرکت در این جشنواره با مراجعه به سایت www.imam-khomeini-isf.ir ضمن تکمیل فرم تقاضا و چکیده سوابق نویسنده، خلاصه متن و منابع مورد استفاده و عکس نویسنده همراه با فایل word  و pdf نمایشنامه خود را بارگذاری نمایند.

آدرس دبیرخانه: اصفهان، میدان فیض، نگارستان امام خمینی(س)

کد پستی:  8165633131 

تلفن:  9- 36615558 031

ایمیل: info@imam-khomeini-isf.ir

وب سایت: www.imam-khomeini-isf.ir

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.