پوستر اولین ساخته مشترک ایران و هالیوود + عکس

نخستین پوستر فیلم سینمایی «اولین تولد» (1st Born) به کارگردانی علی عطشانی که اولین ساخته مشترک ایران و هالیوود است، هم‌زمان با سایت IMDB رونمایی شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر جی پلاس، فیلم «اولین تولد» (1st Born) با پایان ساخت جلوه‌های ویژه توسط تیم ایرانی به سرپرستی علی تصدیقی و پایان صداگذاری، طی ماه‌های آینده در سینماهای ایالات متحده آمریکا اکران خواهد شد.

وال کیلمر، رابرت نیپر، تام برنگر، تیلور کول، دنیز ریچاردز، گریگ گرانبرگ، ویلیام بالدوین، جی عبدو، کن دویتیان، استیو وایلدر چهره‌های شناخته شده‌ای از بازیگران هالیوود هستند که در این فیلم ایرانی - آمریکایی ایفای نقش کرده‌اند و حضورشان در این فیلم اکران درخور توجهی را برای اولین تجربه سینمایی مشترک دو کشور رقم خواهد زد.

داستان «اولین تولد» (1st Born) نگاهی طنز به روابط سیاسی بین ایران و آمریکا در بستری خانوادگی دارد. قصه این فیلم درباره دختری آمریکایی به نام کیت است که پدرش از سناتورهای جمهوری‌خواه مجلس سنا و از مخالفین اصلی ایران است و پسری ایرانی به نام بن که پدرش در ایران از مخالفین سر سخت آمریکا و هرگونه توافقی با آنها است. کیت و بن چند سالی است در آمریکا با هم ازدواج کرده و زندگی آرامی دارند تا اینکه شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که دو پدر کنار هم قرار می‌گیرند.

18-5-1-164036Untitled

دیدگاه تان را بنویسید