جنجال پخش نشدن برنامه «دورهمی» با حضور کتایون ریاحی ادامه دارد

تعیین تکلیف پخش برنامه «دورهمی» با حضور کتایون ریاحی به یک سریال دنباله‌دار تبدیل شده است که اخبار پی در پی در این مورد همدیگر را نقض و تکذیب می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جنجال بر سر پخش شدن یا نشدن قسمت مربوط به حضور کتایون ریاحی در برنامه «دورهمی» که از شب گذشته (پنجشنبه 17 اسفند) شروع شد، همچنان ادامه دارد.

کانال تلگرام مهران مدیری، 11:30 دقیقه شب گذشته، بدون ذکر دلیل، اعلام کرد به جای برنامه کتایون ریاحی، بازپخش قسمت مربوط به پژمان جمشیدی روی آنتن خواهد رفت و کتایون ریاحی هم به فاصله پنج دقیقه این پیغام را در کانال تلگرام خود بازنشر کرد.

ساعت دو بامداد، کتایون ریاحی، نخست عکس و فیلمی چند ثانیه‌ای از پشت صحنه «دورهمی» منتشر کرد تا به شایعه عدم پخش برنامه به دلیل مناسب نبودن پوشش خود خاتمه دهد. در این تصاویر، پوشش او کاملا با آن‌چه در صداوسیما رعایت می‌شود، منطبق است.

او سپس در واکنشی تند، مجری، تهیه‌کننده و کارگردان «دورهمی» و مدیران شبکه نسیم را تهدید کرد در صورتی که قسمت مربوط به حضور را در ساعتی غیر از ساعت پخش معمولِ این برنامه، روانه آنتن کنند از آن‌ها شکایت خواهد کرد.

در ادامه ساعت 9 صبح امروز (جمعه 18 اسفند) کانال تلگرامی «دورهمی» اعلام کرد این برنامه امشب با حضور کتایون ریاحی پخش خواهد شد.

دوساعت بعد، باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از امیرعباس اشرف، مدیر روابط عمومی شبکه نسیم، نوشت: «برنامه «دورهمی» با حضور کتایون ریاحی و حامد همایون به دلیل مشکل صدا و نویزی که در برنامه وجود داشت، به پخش نرسید و این مشکل هنوز هم برطرف نشده است. این قسمت از برنامه «دورهمی» امشب پخش نخواهد شد و به روزهای آینده موکول می شود. احتمال می‌رود امشب برنامه «دورهمی» با حضور پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر روی آنتن برود.»   

اما کمی بعد، کانال تلگرامی «دورهمی» ضمن انتشار پست تهدیدآمیز کتایون ریاحی و انتشار عکسی از او در پشت صحنه برای اثبات بی‌مشکل بودن حجاب او، نوشت: «دورهمی با تمام قدرت از ایشون حمایت می‌کند!» و اندکی بعد اعلام کرد: «احتمال داره امشب پخش نشه، مشخص نیست!»

 

آن‌چه از تمام این پس و پیش شدن‌ها به نظر می‌رسد، این است که هنوز علت عدم پخش برنامه «دورهمی» با حضور کتایون ریاحی مشخص نیست و عجیب‌تر این که عوامل برنامه «دورهمی» ظاهرا خودشان نه دلیل این اتفاق را می‌دانند نه زمان احتمالی پخش آن را!

 

دیدگاه تان را بنویسید