حرف های تند حاتمی کیا علیه صدا و سیما در پخش زنده: شکایتم از این رسانه ملی را به خدا می برم!

نخستین سیمرغ بهترین کارگردانی برای فیلم به وقت شام به ابراهیم حاتمی کیا داده شد.

لینک کوتاه کپی شد

 به گزارش جی پلاس، ابراهیم حاتمی کیا بعد از دریافت سیمرغ بهترین کارگدانی برای فیلم " به وقت شام" گفت: ممنونم از محبت داوران عزیز. من فیلمساز وابسته و فیلمساز این نظامم. من افتخار می کنم از کسانی حرف می زنم که باورشان دارم. من سی سال است روی این سن می آیم و می روم. از سازمان اوج تشکر می کنم. آنها خیلی زحمت می کشند و باید نام سربازان گمنام امام زمان (عج) را به آنها داد.

وی ادامه داد: متاسفم از همکارانم که وقتی اسم این سازمان هاو... به میان می آید، به آن معنا می دهم. افتخار می کنم برای مدافعان حرم فیلم ساختم. افتخار می کنم از بچه های سپاه و حاج قاسم سلیمانی جایزه گرفتم. بابت کارهایم پشیمان نیستم. اگر خانه سینما به محل کارآفرینی تبدیل شود، من کارآفرینم چراکه یک سال رزق به آنها رساندم.

حاتمی کیا در پایان گفت: امثال رشیدپور این واژه ها را می سازند, متاسفم که درباره این فیلم از واژه کمدی استفاده شد! من به تلویزیون اعتراض می کنم و از مسئولان شبکه یک و دو، شکایتم را به خدا می برم. حاج قاسم سلیمانی با دیدن فیلم من اشک ریخت. این نگاه واقعا زشت است برای این مملکت. من شکایتم را به خدا می برم.

او هنگام دریافت سیمرغ مشترک بهترین کارگردانی فیلم به وقت شام که به صورت زنده از شبکه نمایش تلویزیون پخش می شد، مدعی لجاجت هیات داوران در ندیدن سوژه ناب فیلمش هم شد و روی سن در حضور اعضای هیات داوران به شدت از آنها انتقاد کرد.

دیدگاه تان را بنویسید