واکنش پرویز پرستویی و محسن مسلمان به نامزدی پژمان جمشیدی

پرویز پرستویی به کاندیدای پژمان جمشیدی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پرویز پرستویی در واکنش به اعلام نام پژمان جمشیدی به عنوان کاندیدای دریافت جایزه نقش مکمل مرد در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«پژمان عزیز، به قول خودت، چهار سال فحش، چهار سال تهمت، چهار سال فشار، چهار سال صبر، چهار سال تلاش و حالا کاندیدا با تمام وجود بهت تبریک می‌گم.

نگران نباش تا بوده همین بوده و خواهد بود. قابل توجه اون‌هایی که زمان اعلام کاندیدا شدن تو خندیدند. یادمون نره زنده‌یاد فردین هم کشتی‌گیر بود و تبدیل به یک اسطوره بیادماندنی شد حتما لیاقتش رو داشته، زنده‌یاد عزیز اصلی هم از فوتبال به سینما اومد و در خیلی از فیلم‌ها خوش درخشید و...

مبادا صدای خنده‌ها، تو رو از راهی که پیش گرفتی مایوس کنه. تو در تئاتر، تلویزیون و سینما از مردم جواب گرفتی و حتما لیاقتش رو داشتی، حالا هم پشتت به همین سرمایه‌های مردمی گرم باشه. حرف زیاده....

روح مادرت شاد و آرزوی سرفرازی برایت دارم و در آخر به همه عزیزانی که کاندیدا شدن و همه کسانی که امشب سیمرغ خواهند گرفت تبریک می‌گم و به اون کسانی که صدای خنده‌شان را در یک رسانه ملی شنیدم می‌خوام بگم ما قراره با هم بخندیم، نه به هم...»

واکنش محسن مسلمان به کاندیدای پژمان جمشیدی

50

دیدگاه تان را بنویسید