ستاره اسکندری: هر فیلمی که به ترویج فرهنگ صلح کمک کند را عاشقانه دوست دارم

بازیگر فیلم سینمایی «سرو زیر آب»، درباره ایفای نقش خود و پیام این فیلم سینمایی مطالبی را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ستاره اسکندری بازیگر فیلم سینمایی «سرو زیر آب» درخصوص ایفای نقش خود در این فیلم سینمایی گفت: من دوستدار صلح هستم و از جنگ بیزارم. جنگ هشت ساله ای که بین ایران و عراق صورت گرفت، هیچ توجیهی ندارد. قداست این جنگ فقط در دفاعی خلاصه می شود که مردان سرزمینم ۸ سال از مرزهای این خاک داشتند.

وی در ادامه بیان کرد: خیلی اصرار دارم این را بگویم که مردان ما نه در جنگ بلکه در تمام برهه های تاریخی مختلف به سفرهای بی بازگشت رفته اند و ما همیشه زنانی چشم انتظار و تاثیر گرفته از این دوری داشتیم. بنابراین خیلی خوشحالم در تلویزیون، تئاتر و سینما در هر فیلمی که حضور دارم، در این دنیای شتاب زده پر خشونت، صلح و آرامش را اشاعه می دهم.

همچنین اسکندری افزود: با توجه به اینکه در فضای مجازی مورد هجمه قرار می گیریم و در دنیای واقعی پر از تنش هستیم؛ هر فیلمی که به ترویج فرهنگ صلح کمک کند را عاشقانه دوست دارم.

وی با توجه به نحوه بازی خود در «سرو زیر آب» و نداشتن دیالوگ برای شخصیت ماهور اظهار کرد: دیالوگ برای شخصیت ماهور نوشته شده بود، اما من اصرار بر بی دیالوگی نقش داشتم و از آقای باشه آهنگر خواستم که دیالوگ نگوییم. به این دلیل که می خواستم ماهور نماد تمام زن هایی باشد که همیشه با یک بغض، نظاره گر رفتن همسر، برادر و فرزندان خود بودند، باشم و خودم را در این فضا می دیدم.

اسکندری ادامه داد: من نماد زنی بودم که همسرم به دفاع می رود و هیچ کس او را نمی بیند و در شرایطی نادیده گرفته می شود که رنجی را با خودش حمل می کند و این رنج به اندازه ای بزرگ است که حتی به کلام هم نمی آید.

 

دیدگاه تان را بنویسید