داریوش ارجمند: بازی عرب‌نیا در «مختارنامه» را دوست نداشتم

داریوش ارجمند مطالبی صریح را درباره ایفای نقش فریبرز عرب‌نیا در مختارنامه، انتخاب بازیگران توسط محمدرضا شریفی‌نیا و ... بیان کرد که برای اولین بار توسط وی عنوان می‌شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، او در ابتدا گفت که در خانواده‌ای به دنیا آمده که مادرش تار می‌نواخته و خواهر و برادرش هم به هنر پیوستند. او در پاسخ به سوالی درباره علاقه‌اش به خوانندگی گفت: به خوانندگی علاقه داشتم اما هیچ وقت نخواستم به عنوان شغل به آن فکر کنم و علاوه بر آن من در میان بازیگرانی که خواننده شدند توفیقی ندیدم.

* بازی فریبرز عرب‌نیا را در «مختارنامه» اصلا دوست نداشتم

بازیگر نقش مالک اشتر بعد از نمایش عکس داوود میرباقری در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی در مختارنامه پیشنهاد داشته عنوان کرد که با واسطه میان تصویربرداری این کار برای بازی دعوت شده است و ادامه داد: به واسطه گفتم بگویید که سناریو را برایم بفرستند و از آنجایی که من و داوود از این حرف‌ها هیچ وقت باهم نداشتیم که سناریو را بخواهم او احتمالا تعجب کرد و در نهایت این همکاری اتفاق نیفتاد. من اصلا شخصیت مختار را در تاریخ اینقدر علیه السلام نمی‌بینم که برایش سریالی به این عظمت ساخته شود.

او درباره بازی فریبرز عرب‌نیا هم گفت: اصلا بازی عرب‌نیا را دوست نداشتم. اولین اصل برای بازی در یک سریال تاریخی این است که صورتت شباهتی به اصالت نقش داشته باشید. مهدی فتحی وقتی نقش عمروعاص را بازی می‌کرد با آن شکل بازی شک نمی‌کردید که این آدم عرب است اما از کجا شما می‌توانید در مختارنامه حس کنید که آقای عرب‌نیا به جز اسمش عرب است؟ زحمت زیادی برای ساخت آن مجموعه کشیده شد اما برای چی؟

* حسن فتحی من را دوست نداشت و ندارد

پس از آن عکس اکبر عبدی نمایش داده که او معتقد بود اکبر عبدی بیش‌تر از آنکه در بازیگری استعداد داشته باشد در شو مستعد است و اگر به او برنامه بدهند خیلی بیش‌تر از دورهمی و ... دیده می‌شود.

داریوش ارجمند در پاسخ به اینکه چرا هیچ وقت همکاری با این کارگردان تکرار نشد گفت: حسن فتحی من را دوست نداشت و هنوز هم دوست ندارد برعکس کیمیایی که عاشق بازیگرهایش می‌شود. اگر در فیلم اولش کار کردم چون فیلم اولش بود؛ خیلی از کارگردان‌ها فیلم اولشان را با من کار کردند. من خیلی نظر و پیشنهاد می‌دادم و احتمالا همین را دوست نداشت.

* فرار از بهروز افخمی به خاطر ناصر تقوایی

در بخشی دیگر از گفت‌وگو نیز ارجمند به این موضوع برای اولین بار اشاره کرد که به خاطر بازی در ناخدا خورشید قید بازی در کوچک جنگلی به کارگردانی بهروز افخمی را زده است.

بازیگر فیلم «اعتراض» درباره همکاری‌اش با حامد کلاهداری در پایان نامه و شکلات داغ و اینکه آیا از این همکاری پشیمان است، بیان کرد: من کلاهداری را از وقتی بچه بود می‌شناختم و فیلم شکلات داغ او هم به نظرم فیلم خیلی خوبی است اما پایان نامه که من بازی کردم سناریو اش این نبود اصلا قرار نبود از دانشجوی ستاره دار و این چیزها در آن صحبت شود ، چیزی که من خواندم این نبود.

دیدگاه تان را بنویسید