گالری هایی که در آخر هفته می توانید سری به آن ها بزنید

هنر یکی از مواهب خداوندی است که سبب آرامش روح انسان می‌شود و ما پیشنهاد گالری‌گردی را در طول هفته برای شما داریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هنر یکی از مواهب خداوندی است که سبب آرامش روح انسان می‌شود. برای همین پیشنهاد گالری‌گردی را در طول هفته برای شما داریم که در اینجا به معرفی اجمالی برخی از آنها می‌پردازیم:

نگارخانه آشیانه مهر

نمایشگاهی از آثار هنرمندان برجسته ایران با نام تجلی عشق به نفع کودکان معلول جسمی حرکتی و ایتام ایدز از 18 تا 28 دی ماه سال جاری در این گالری برپاست. علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه آشیانه مهر مراجعه کنند.

گالری سایه پلاس

آناهیتا محبعلی آثار نقاشی خود را در این گالری از 15 تا 20 دی ماه سال جاری عرضه می کنند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری سایه پلاس مراجعه کنند.

نگارخانه ماه

آریا ابوالحسنی و سارا مسینایی آثار خود را در این گالری از 15 دی تا 3 بهمن ماه سال جاری عرضه می کنند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه ماه مراجعه کنند.

مجموعه برداشت (سری تهران) برایند تعلق هنرمند به خیل مهاجرین بوده که موجد موشکافی قلمرو تفاوت ها و تعاملات مقارن سرزمین مادری و خانه دوم می شود. مجموعه برداشت تلاشی است برای ادای احترام و ارتباط هنرمند با این خانه: کاووشی پرفورماتیو، کنکاش و تعیین مسیرهای متناوب در شهری که احساس در خانه بودن آن به همان اندازه مبهم و بیگانه است که ذاتی و باطنی.

 

نگارخانه والی

رضا عظیمیان آثار خود را در این گالری از 15 دی تا 2 بهمن ماه سال جاری در این گالری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه والی مراجعه کنند.

گالری ایده پارسی

ملیحه رستمی آثار نقاشی خود را در این گالری از 15 تا 20 دی ماه سال جاری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری ایده پارسی مراجعه کنند. آنچه عامل خلق یک اثر نقاشی می شود، نتیجه ذوق و الهام نقاش از دغدغه هایی است که دارد. حال اگر این دغدغه ها از بطن ادبیات باستانی ایران زمین بیرون آید و با جادوی قلم مو و رنگ به تصویر کشیده شود، تاثیرگذاری دو چندانی خواهد داشت و حس و حال های کمرنگ شده با دیدن نقاشی های برگرفته از ادبیات در پس ذهن مخاطب مجددا فعال خواهد شد. 

گالری شلمان 

پرویز معزز، مسیحا ماندگار و نوشین محققی هنرمندانی هستند که آثار خود را در این گالری از 15 تا 20 دی ماه سال جاری عرضه می‌کنند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری شلمان مراجعه کنند.

گالری دلگشا

محمود ساکی آثار نقاشی خود را در این گالری از 15 تا 26 دی ماه سال جاری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری دلگشا مراجعه کنند.

گالری شکوه

نمایشگاه گروهی نقاشی در این گالری از 15 تا 20 دی ماه سال جاری برپاست. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری شکوه مراجعه کنند. هنرمندانی چون گیتا اربابی، پریسا اصغری، فرشته اعرابی، زهرا امینیان، مهرنوش اولیائی، نغمه باباعلیپور، نژلا پناهی، شهرزاد تهرانی، مهتاب جهانگشت، گلشن حامدی، نسرین حسینی، زهره حیدریان، سپیده خاقانی، مهسا دادفر، نسترن رضائی، رومینا سرابی، شیوا سوادکوهی و ... آثار خود را در این نمایشگاه گروهی عرضه کرده اند.

گالری ویستا

نمایشگاه گروهی طرح های برگزیده جایزه هنر معاصر ویستا در این گالری از 15 تا 25 دی ماه سال جاری برپاست. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری ویستا مراجعه کنند. هنرمندانی چون معصومه مهتدی، پیام مفیدی، مریم فرشاد، عماد مردانی، پیام قلیچی، نازگل نیری، مرجان مدنی رزاقی، آشنا مصطفوی، عماد الدین انوشیروانی، مجید تبریزی، عقیل مردانی و صنم سایه افکن آثار خود را در این گالری عرضه کرده اند.

گالری اثر

جواد مدرسی آثار خود را در این گالری از 15 دی تا 6 بهمن ماه سال جاری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری اثر مراجعه کنند.

گالری هپتا

نمایشگاه انفرادی نقاشی هنرمند بنگلادشی حسن مرشد از 15 تا 27 دی ماه سال جاری در این گالری برپاست. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری هپتا مراجعه کنند.

گالری زمان هنر

آزاده توحیدی آثار نقاشی خود را در این گالری از 15 تا 20 دی ماه سال جاری عرضه می‌کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری زمان هنر مراجعه کنند.

گالری مژده

سپیده مشایخی آثار نقاشی خود را از 8 دی در این گالری عرضه کرده است. این گالری تا 15 دی ماه برپاست. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری مژده مراجعه کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید