گالری هایی که در آخر هفته می توانید سری به آن ها بزنید

گالری های مختلفی در نخستین هفته فصل زمستان برپا می شوند که به معرفی آنها می پردازیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هنر یکی از مواهب خداوندی است که سبب آرامش روح انسان می‌شود. برای همین پیشنهاد گالری‌گردی را در طول هفته برای شما داریم که در اینجا به معرفی اجمالی برخی از آنها می‌پردازیم:

گالری فرهنگسرای نیاوران:

علی فرامرزی، آثار نقاشی خود را در این گالری از 8 تا 18 دی ماه سال جاری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

گالری مریم فصیحی هرندی

علی گلستانه آثار خود را در این گالری از 8 تا 27 دی ماه سال جاری عرضه می کند.علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری مریم فصیحی هرندی مراجعه کنند.

گالری سیحون

کاظم درمبخش آثار خود را در این گالری از 8 تا 20 دی ماه سال جاری عرضه می کند.علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری سیحون مراجعه کنند.کامبیز درم بخش زادهٔ ۸ خرداد ۱۳۲۱ در شیراز طراح، کاریکاتوریست و گرافیست ایرانی است. او برنده چندین جایزه بزرگ معتبر جهانی است و تاکنون چندین نمایشگاه مستقل از آثارش در کشورهای مختلف جهان برگزار شده است. در این نمایشگاه 30 اثر از آثار وی که مربوط به سال 96 است به نمایش در خواهد آمد.

گالری ایده پارسی

سارا آتش هوش و سارا غلامی آثار نقاشی هنرمندانی چون شیما چیت سازیان، سحر کاکاوند، محمد علی عدیلی، مهسا قهرمانی، مهری بذرکار، یاسمین مردانی، شکیبا باقری، الهام گردون زاده، فاطمه همتی، عصمت واحدی، ملینا اسدی، زهره صادقی، شیوا عزیزخانی،ا عظم ساوری، میثم شیخ، سارا ارجمند، سمیه فروغی، صبا آراسته، فرزانه اعرابی، الهام جعفری، آناهیتا پورعبدالله، شیرین کشاورز، زینب رحمانی گرمارودی، آتنا دشتی و فائزه اسدی طاری را در این گالری از 8 تا 13 دی ماه سال جاری عرضه می کنند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری ایده پارسی مراجعه کنند.

نگارخانه نقش جهان

نمایشگاه نقاشی «پارمیس مظفری کاکاوند» از 8 تا 13 دی ماه سال جاری در این گالری برپاست. علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه نقش جهان مراجعه کنند. وی در این نمایشگاه که «دادمهر» نام دارد، کارهای خود را که در سبک مکاتب نقاشی ایرانی نگارگری شده، در معرض دید علاقمندان قرار می‌دهند. این مجموعه با هدف زنده نگاه داشتن سبکهای عصرهای طلایی هنر ایران تا دوره قاجاریه توسط نقاش آفریده شده است.

گالری نک

نگار قیامت، سمانه مطلبی و امیر امیری آثار خود را در این گالری از 8 تا 26 دی ماه سال جاری عرضه می کنند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری نک مراجعه کنند.

گالری ایریک

نمایشگاه گروهی نقاشی هنرمندان معاصر در این گالری از 8 تا 14 دی ماه سال جاری برپاست. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری ایریک مراجعه کنند. اورانوس افشاریان آثار هنرمندان حاضر در این نمایشگاه از جمله محمد جواد مهدی زاده، مارال تقی پور نمینی، سوسن قلمداران، سمیرا تفرج، اعظم عزیزی،گیلدا فتاحی، المیرا فتاحی، فرناز طالب، سعیده علوی پور، آرزو کاظم، بهناز دشتی، یاسمن زهرایی فر،کاملیا نصیر لاهیجی، تارا نادری، سامان سهرابی، یاسمن باقریان، سارا گودرزی، زهرا سیسی، ماریسا حبیبی جویباری، سیاوش نبری، منصوره جمالی، نرگس محمدی، مدیا معماری، نگین خلیلی و اسما رحیمی را جمع آوری کرده است.

گالری زمان هنر

شیلان قاضی آثار نقاشی خود را در این گالری از 8 تا 13 دی ماه سال جاری عرضه می کند.علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری زمان هنر مراجعه کنند.

نگارخانه احسان

نمایشگاه سالانه نقاشی گالری احسان از 8 تا 13 دی ماه سال جاری در این گالری برپاست.علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه احسان مراجعه کنند. آثار هنرمندانی چون ترانه ابراهیمی، لیلا غفاری، پگاه محمدی،کیوان روشن بین، محسن حیدری، نازنین نبوی، هادی رفیع بخش، ملیحه رستمی، آرزو زند، ستاره عبدل پناه، راحله خزایی، ملیحه غفاری، نفیسه مهاجرپور، مهدی علی پور، مهسا سرداری، الهام نقوی، غزاله سادات نوایی، سمیه باباشاهی، لعیا صادقی، ناهید ذبیحی و ماجده شمشادیان در این نمایشگاه عرضه شده است.

نگارخانه هور

منوچهر صفرزاده آثار نقاشی خود را در این گالری از 8 تا 29 دی عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه هور مراجعه کنند.

گالری امکان

ندا زارع آثار نقاشی خود را در این گالری از 8 تا 18 دی ماه سال جاری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری امکان مراجعه کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید