با حضور وزیر کار برگزار می شود

دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش

دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش کشور در نیمه آذر سال جاری با حضور وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی و نفرات برگزیده مسابقات استانی سراسر کشور برگزار می شود.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر جی پلاس؛ بی نظیر جلالی ، مدیر کل دفتر امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،از برگزاری دوازدهمین مسابقات قرآن خبر داد و گفت :  مرحله کشوری این دوره از مسابقات با همکاری و میزبانی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در شهرستان کرج برگزار می شود .
 وی افزود: امسال دوازدهمین سال پیاپی است که این مسابقات در سطح ملی برگزار می شود و سعی داریم تا با ارتقاء سطح کیفی این دوره از مسابقات،گامی موثر در خدمت به عزیزان شرکت کننده برداریم.
جلالی گفت: در مرحله استانی بیش از 3000 نفر از نیروهای قرآنی جامعه کار و تلاش اعم از خواهران و برادران در رشته های حفظ، مفاهیم و قرائت شرکت خواهند کردونفرات برتر هر استان در قالب تیمی 12 نفره به مرحله کشوری معرفی وراه پیدا می کنند . 
جلالی افزود: در سال اقتصاد مقاومتی _ تولید و اشتغال در صدد ارتقاء سطح فرهنگی جامعه کار و تلاش کشور به ویژه نسل جوان هستیم. همچنین  در تلاش هستیم با ترویج فرهنگ ناب قرآنی در واحد های تولیدی و صنعتی کشور زمینه ارتقاء بهره وری نیروی کار را فراهم آوریم. 
وی ادامه داد : در قرآن کریم و در مبانی دینی ما به مقوله کار و تلاش به عنوان یک وظیفه دینی و اجتماعی اهمیت فراوانی داده شده است. بدیهی است کسانی که به مبانی دینی و قرآنی معتقد باشند در محیط کار نیز خالصانه، صادقانه وبه نحو احسن به وظایف خود عمل می کنند و همین امر موجب بهره وری نیروی کار می شود . 
مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی  ابراز امیدواری کرد که  نهادهای فرهنگی – قرآنی کشور به ویژه  شورای عالی توسعه فعالیت های قرآنی کشور و سازمان اوقاف و امور خیریه و شورای عالی قرآن نگاه ویژه ای به برنامه ها و فعالیت های قرآنی این قشر خدوم، زحمتکش و ارزشمند داشته و به منظور رونق هر چه بیشتر فعالیت های قرآنی، توجهی بیش از پیش در ارائه خدمات و امکانات به جامعه کار و تلاش کشور داشته باشند.
گفتنی است مرحله کشوری دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش کشورازتاریخ 17 الی 20 آذرماه سال جاری و با حضور داوران ممتاز کشوری و بین المللی برگزار می شود . 

 

دیدگاه تان را بنویسید