برنامه گالری های تهران در هفته دوم شهریور ماه

گالری‌های مختلفی در طول هفته برپا می‌شوند و ما به معرفی اجمالی برخی از آنها می پردازیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هنر یکی از مواهب خداوندی است که سبب آرامش روح انسان می‌شود. برای همین پیشنهاد گالری‌گردی را در طول هفته برای شما داریم.

گالری‌های مختلفی در طول هفته برپا می‌شوند و ما به معرفی اجمالی برخی از آنها می‌پردازیم:

 

گالری Ag

گالری ای.جی. با افتخار اولین نمایشگاه انفرادی علی مبصر را با عنوان «تمبرهای یک انقلاب» برگزار می کند. این نمایشگاه از 10 شهریور تا 5 مهر ماه سال جاری برپاست. این مجموعه تمبرهای جداشده از پاکت نامه‌ها و بسته های پستی است که هنرمند در کودکی از طرف افراد خانواده‌اش در ایران دریافت کرده و اکنون از آن‌ها عکاسی کرده‌است. این تصاویر، تنها وسیله‌ی ارتباطی او با کشورش در آن سال ها بود.

هر یک از تمبرهای علی مبصر، داستان های نانوشته ای را در پس نقوش خود پنهان کرده اند که از سویی می توان آن را بخشی از زندگینامه هنرمند تلقی کرد و از سوی دیگر می توان رویدادهای برهه ای از تاریخ کشور را در میانشان ردیابی کرد.

گالری زرنا

 

الهه رضایی آثار خود را از 10 تا 15 شهریور ماه سال جاری در این گالری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری زرنا مراجعه کنند.

 

گالری اُ

 

ابوالفضل معصومی آثار خود را در این گالری از 10 تا 21 شهریور ماه سال جاری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری اُ مراجعه کنند.

 

گالری سایه

 

سارا اصلان بیگی آثار خود را در این گالری از 10 تا 15 شهریور ماه سال جاری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری سایه مراجعه کنند.

 

پروژه های آران

 

اکرم احمدی توانا آثار خود را به همراه جمعی از هنرمندان از جمله محسن وزیری مقدم، بهروز امیری راد، منصور طیب زاده، مجید کامرانی، فرهاد احرار نیا، شقایق عربی، بهداد لاهوتی، مهدی رنگچی، شهریار قرائی، یاشار آذر امدادیان، محمد مروستی و هومن سلیمی در این گالری عرضه کرده اند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به پروژه های آران مراجعه کنند.

 

نگارخانه سهراب

کاوه یاری آثار خود را در این گالری از 10 تا 22 شهریور ماه سال جاری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه سهراب مراجعه کنند. نگارخانه یکشنبه ها تعطیل است.

 

نگارخانه آتشزاد

مجموعه ای از نقاشی های آبرنگ استاد محمدرضا آتشزاد با عنوان " لذت زندگی " در نگارخانه آتشزاد در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد. این نمایشگاه از سه شهریور ماه آغاز شده است و تا 12 شهریور ماه سال جاری ادامه دارد.

 

گالری ابد

هادی عرب نرمی، حسین علی عسگری، هادی محب علی، هیربد همت آزاد، سیاوش امیری راد، پرستو پرنور و رضا نائبی آثار خود را در این گالری از سوم شهریور عرضه کرده اند. این نمایشگاه تا 17 شهریور ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری ابد مراجعه کنند.

 

گالری نگاه

بنفشه احمدزاده، پریسا پرورش، علیرضا جوادی، حجت حسینی، صحرا تقی پور، نگار ذنوبی، نداشاه حسینی، فرناز شعار، مسعود عسگری، سمیه فعال، آذرخش فراهانی-مریم قادری- عظیم مرکباتچی، احمد مرادی، افسانه مظفر نژاد، اسماعیل نجفی، علی مقدم، مریم مقدم، فریناز نصیرپور، امیرعلی ایزدی آثار خود را در این گالری از 3 شهریور در این گالری عرضه کرده اند. این نمایشگاه تا 22 شهریور ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری نگاه مراجعه کنند.

 

گالری دنا

بابک حقی، ایمان ایران نژاد، سپر زند، مرضیه شاد، امیر شلمانی، مهسا کریمی، عطا محمدی، محمد ستان دهی، آرش میرمحمدی آثارشان را در نمایشگاه گروهی هنر مفهومی هشتک گردآوری کرده اند. این نمایشگاه از 3 شهریور ماه آغاز شده است و تا 13 شهریور ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری دنا مراجعه کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید