پخش سریال پایتخت در نوروز 97

علیرضا خمسه که این روزها ایفاگر نقش «بابا پنجعلی» است، از پخش «پایتخت ۵» در نوروز ۹۷ خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علیرضا خمسه - بازیگر سینما و تلویزیون - که شامگاه گذشته در برنامه «ماه تمام» حاضر شده بود، درباره‌ی شخصیت باباپنجعلی در سریال «پایتخت ۵» توضیح داد که در این مجموعه، باباپنجعلی پیرمردی ۸۰ - ۹۰ ساله است. این مرد مازندرانی که هم اکنون دارای آلزایمر شده است، بالاخره دوران ۴۰ سالگی خود را در حالی سپری کرده که مثل تمامی مازنی‌ها، غیور و پهلوان، مهربان و مهماندوست و هوشیار بوده و ظاهری قوی و آراسته داشته است و هم‌اکنون در دوره سالمندی چنین ظاهری دارد.

او درباره عاشقی گفت: من عاشق هر کسی بودم او را از دست داده‌ام؛ پدرم را عاشقانه دوست داشتم و الان ۲۰ سال است که فوت کرده است. مادرم را هم عاشقانه دوست داشتم و هم اکنون دو ماه است که در سوگش نشسته‌ام. به همین دلیل دیگر به کسی عشق نمی ورزم بلکه مهر می ورزم.

مجری مسابقه «ثانیه‌ها» که ماه رمضان دو سال پیش در شبکه دو برنامه داشت، درباره نام برنامه «ماه تمام» هم گفت: "من عاشق ماه هستم و با ماه، حال و احوالم دگرگون می‌شود. من وقتی ماه را می‌بینم هر کجا که باشم به یاد وطنم می‌افتم و خیلی خوشحالم به برنامه‌ای با این نام دعوت شده‌ام."

در بخش «یادبود» برنامه تصاویری از مرحوم بهمن زرین‌پور، بازیگر و کارگردان عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون با دکلمه "زنده باد بال خدا که فرو می افتد و درست روی شانه من مینشیند" با صدای شمس لنگرودی پخش شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید