جمال شورجه:"آتش به اختیار" یعنی حالا که صداوسیما همراهی نمی کند من بروم سریال حضرت موسی را بسازم!

جمال شورجه، کارگردان سینما گفت: رهبر معظم انقلاب با عبارت «آتش به اختیار» حجت را بر مؤمنان و انقلابی‌ها تمام کردند، هر جا که جلوی حرکت‌های انقلابی سد می‌شود نباید ساکت بود و باید آرمان‌های انقلاب را از مسئولان مطالبه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، چند سال است که رهبر معظم انقلاب درباره نفوذی‌ها هشدار می‌دهند. نفوذ به یکی از ارکان سیاسی کشور نشان می‌دهد که سخنان رهبر معظم انقلاب جدی گرفته نشد. روحیه غیرانقلابی برخی مسئولان می‌تواند منجر به حوادث تلخ‌تری در جامعه شود. باید جلوی این نفوذ گرفته شود. اگر بنشینیم به هوای مذاکره هم سرمان کلاه می‌رود و هم وقت‌مان را تلف می‌کنیم و هم دودستگی در جامعه ایجاد می‌شود. اگر قرار است مذاکره هم بکنیم باید با دست پر و روحیه انقلابی به عرصه برویم نه با روحیه از پیش‌بازنده و نه با روحیه بزدلانه، برخی هنوز سرشان را زیر برف برجام کرده‌اند و نمی‌بینند که چه اتفاقی افتاده است.

 

این سینماگر اضافه کرد: «آتش به اختیار» یعنی به پاره‌ای از مسئولان دیگر امیدی نیست، آتش به اختیار یعنی داعش نباید در منطقه امنیت داشته باشد، باید از موشک‌های خاک خورده استفاده کرد و به گفته سردار مقتدر سپاه، سردار سلامی هزاران برابر بیشتر بر مزدوران و نفوذی‌ها خسارت وارد کرد تا جرئت آتش‌افروزی همچون واقعه تلخ 12 رمضان را نداشته باشند، امام امت حجت را بر همه‌نیروهای انقلابی در سراسر کشور تمام کرد. 
شورجه در ادامه تأکید کرد: «آتش به اختیار» یعنی شورجه اگر می‌بیند مسئولان سیما در خصوص سریال موسی کلیم‌الله مماشات می‌کنند و کم‌کاری نشان می‌دهند دست روی دست نگذارد، تمام ملت باید به فرموده مولوی امام امت چشم و گوش‌شان اطلاعاتی و عملیاتی شود و همه مردم خود را سرباز هوشیار و بیدار نظام بدانند و هیچ نیروی نفوذی خود را از دید عقاب‌گونه ملت و جوان‌های انقلابی در امان نداند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید