ضبط بخش‌های هوایی «پرواز در ارتفاع صفر»

ضبط و تصویربرداری سریال «پرواز در ارتفاع صفر» در روزهای پایانی قرار دارد و در یک پایگاه هوایی در اصفهان پیگیری می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سریال «پرواز در ارتفاع صفر» این روزها در اصفهان در حال تصویربرداری است و عبدالحسن برزیده در حال کارگردانی آخرین صحنه های این مجموعه است.

عوامل این سریال به تهیه کنندگی محمد نشاط این روزها در پایگاه شهید بابایی (پایگاه هشتم شکاری) اصفهان مشغول کار هستند و این روزها صحنه هایی از بخش های پروازی کار گرفته می‌شود.

این سریال زندگی یک خلبان جنگنده نیروی هوایی را در دوران دفاع مقدس روایت می‌کند و در این صحنه ها شاهد پروازهای جنگی و نظامی هستیم و بخشی از کار هم صحنه هایی از داخل کابین هواپیما را می گیرد.

شاهرخ استخری، عمار تفتی، بیژن افشار، حمیدرضا نیک دل و... از بازیگرانی هستند که در این صحنه ها مقابل دوربین نقش ایفا می کنند. 

بیژن امکانیان، شاهرخ استخری، عمار تفتی، سوگل خلیق، محمد عمرانی، حمیدرضا نیکدل، بهاره ریاحی، رضا رادمنش، حدیث تهرانی، مجید جعفری، پیام داداشیان و رضا مسعودی از بازیگران اصلی مجموعه تلویزیونی پر بازیگر «پرواز در ارتفاع صفر» هستند که زندگی یک خلبان جنگنده نیروی هوایی را در دوران جنگ روایت می‌کند.

این مجموعه با همکاری نیروی هوایی جمهوری اسلامی و در هفت قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تهیه و تولید می شود که قرار است در هفته دفاع مقدس از این شبکه روی آنتن برود.

 

دیدگاه تان را بنویسید