اعتراض ناظری ها در تبریز

تور کنسرت «ناگفته» به خوانندگی شهرام و حافظ ناظری در حالی میزبان علاقه مندان موسیقی ایرانی در تبریز بود که این دو هنرمند نسبت به شرایط فیزیکی تالار برگزاری کنسرت انتقاد کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شهرام ناظری و فرزندش حافظ ناظری در حالی روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ فروردین تازه ترین کنسرت موسیقی تور «ناگفته» را در تالار چیچک شهر تبریز برگزار کردند که شرایط فیزیکی این سالن برای برگزاری کنسرت انتقاداتی را به همراه داشت.

شهرام ناظری در این باره گفت: سالن چیچک سالن خوبی است اما استانداردهای اجرای موسیقی را ندارد و آکوستیک نیست. موسیقی ملی ما نیاز به سالن‌های مجهز در تمام کشور دارد که امیدوارم مسئولان این اشتیاق مردم را ببینند و در آینده‌ای نزدیک برای ساخت سالن‌های بهتر اقدام کنند.

حافظ ناظری خالق اثر «ناگفته» نیز گفت: این همراهی شما جای قدردانی دارد. من به شدت نگران دوستانی هستم که در انتهای سالن نشسته‌اند. به احترام شما شاید به اندازه سه کنسرت کامل زمان گذاشتیم و تلاش کرده ایم تا صدای خوبی به گوش شما  برسد، امیدواریم که شرمنده شما نشده باشیم. به اعتقاد من اگر مسئولان شور و اشتیاق شما را ببینند بی شک به فکر  ساخت سالن برای شهر شما خواهند بود.

حمید شاهوردی شهردار منطقه ۹ تبریز هم بعد از پایان این اجرا از ساخت نخستین سالن مجهز اجرای موسیقی در تبریز خبر داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید