سیامک احصایی: نیمه دوم سال تئاتری را به صحنه می‌برم

سیامک احصایی قصد دارد نیمه دوم سال جاری نمایشی را به صحنه ببرد؛ نمایشی که متن آن از تبدیل یک داستان به نمایشنامه شکل می گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سیامک احصایی که زمستان سال ۹۵ نمایش «خانه ابری» را به صورت مشترک با حمید پورآذری به صحنه برد و جایزه ویژه هیأت داوران بخش مسابقه بین الملل سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را از آن خود کرد درباره برنامه خود برای کارگردانی تئاتر در سال جاریگفت: خیلی مایلم که برای نیمه دوم سال جاری نمایشی را به صحنه ببرم و در حال حاضر به  دنبال تنظیم متنی برای خودم هستم و بعد از اینکه متن مشخص و کامل شد برای گرفتن سالن اجرا اقدام خواهم کرد.

وی درباره ایده و موضوع اثر مدنظر، توضیح داد: قصد دارم داستانی را با کمک نویسنده آن به نمایشنامه تبدیل کنم و از این رو هنوز نمی توانم درباره داستان و موضوع آن توضیحی بدهم.

این کارگردان تئاتر با اشاره به اینکه بعد از تکمیل شدن نمایشنامه به سراغ سالن اجرا می رود، اظهار کرد: بیشتر از اینکه به این فکر کنم که سالنی برای اجرای یک اثر داشته باشم، به فکر این هستم که چه سالنی برای اجرای نمایش مدنظرم مناسب است. از این رو باید در ابتدا نمایشنامه را در اختیار داشته باشم و بر اساس آن سالن اجرا را انتخاب کنم.

احصایی درباره اینکه آیا برنامه ای برای اجرای خارجی نمایش «خانه ابری» مدنظر دارد، یادآور شد: چون تعداد بازیگران نمایش «خانه ابری» بالاست از این رو اجرای آن در خارج از کشور به راحتی انجام نمی شود به همین دلیل در حال حاضر برنامه ای برای اجرای خارجی «خانه ابری» نداریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید