آغاز به کار جشنواره جهانی فجر با کارگاه‌های فیلمنامه‌نویسی

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر با برگزاری کارگاه‌های دارالفنون از روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه در کاخ جشنواره آغاز می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کارگاه‌های فیلمنامه نویسی جشنواره با حضور رضا میرکریمی و مازیار میری، مسئول بخش دارالفنون صبح روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ساعت ۱۰ صبح در سالن چهار پردیس سینمایی چارسو شروع به کار می‌کنند.

فرهاد توحیدی، فریدون جیرانی، مهران کاشانی و احمدرضا معتمدی از مدرسان کارگاه های دو روزه فیلمنامه نویسی هستند. این بخش میزبان ۱۱۰ هنرجوی داخلی و خارجی است که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها روزهای اول در کارگاه‌های فیلمنامه‌نویسان ایرانی حضور پیدا می‌کنند.

مخاطبان دارالفنون (اردوی استعدادیابی) جوانان فیلم‌ساز مستعد و علاقه‌مند به سینمای ایران در سراسر نقاط کشور و هم‌چنین کشورهای منطقه و جهان است.

هدف این بخش شناسایی و کشف استعدادها در طول جشنواره و برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های مختلف آموزشی با حضور سینماگران و اساتید ایرانی و خارجی است.

نرجویان دارالفنون پس از طی این دوره شش روزه، به عضویت دائمی این مرکز در می‌آیند و درنتیجه فعالیت‌های سینمایی آن‌ها در طول سال مورد پایش و رصد جشنواره قرار خواهد گرفت.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید