برنامه ارکستر ملی نهایی نبود که لغو شود

معاون برنامه ریزی و توسعه هنری بنیاد فرهنگی هنری رودکی با اشاره به انتشار خبری مبنی بر لغو کنسرت ارکستر ملی در کرمانشاه توضیحاتی را ارائه داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسن عمیدی معاون توسعه و برنامه ریزی بنیاد فرهنگی هنری رودکی توضیح داد: متاسفانه طی یکی  دو روز گذشته اخباری مبنی بر لغو کنسرت ارکستر ملی در کرمانشاه منتشر شده که لازم است توضیحاتی را پیرامون این خبر ارائه دهم. ما بعد از اجرای کنسرت ارکستر ملی در خرم آباد اصلا قراری برای برگزاری کنسرت در کرمانشاه نداشتیم فقط از سوی مسئولان فرهنگی استان تماس هایی گرفت شد که اگر فضا برای اجرای کنسرت در کرمانشاه مقدور است، ارکستر در آنجا نیز برنامه داشته باشد.

وی ادامه داد: ما بعد از مذاکراتی که با دوستان انجام دادیم اعلام کردیم که ارکستر ملی برای برگزاری کنسرت در فصل بهار آمادگی کامل دارد تا در کرمانشاه حضور پیدا کند اما برگزاری برنامه در کرمانشاه بعد از اجرای خرم آباد فقط و فقط در حد مذاکره بود و برنامه ریزی درباره آن انجام نشده بود بنابراین موضوع لغو کنسرت همان گونه که همکاران ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه اعلام کردند به هیچ عنوان صحت ندارد.

معاون توسعه و برنامه ریزی بنیاد فرهنگی هنری رودکی ضمن تقدیر از میزبانی مردم و مسئولان استان لرستان در برگزاری کنسرت ارکستر ملی ابراز امیدواری کرد که هرچه زودتر امکانات اجرای این مجموعه در کرمانشاه در ماه های اول سال آینده محقق شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید