گزارش برنامه سه ستاره و حرف های رامبد جوان درباره پدر شدن

برنامه سه ستاره در پنجمین شب میزبان کاندیداهای مسابقه بهترین مجری تلویزیون بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در این بخش عادل فردوسى پور، مهران مدیری، رضا رشیدپور، میلاد دخانچی، نجم الدین شریعتی، وحید یامین پور، داریوش فرضیایی، محمد حسین میثاقیان، رامبد جوان و علی ضیا کاندیدا بودند. 

رامبد جوان مهمان اول برنامه بود. وی در خصوص خندوانه و تعطیلی این برنامه در تابستان گفت: برنامه خندوانه را تا قبل از ماه محرم روی آنتن می بریم. البته گروه ما خسته است؛ نیاز به یک استراحت جدی و طولانی دارد.  برنامه ریزی من برای تجدید قوا، یک ساله است.  

جوان در ادامه درباره خبرهای جدید زندگی شخصی خود اظهار داشت: یکی از برنامه‌های من در سال آینده، گسترش خانواده است. 

با این حرف علیخانی تعجب کرد و گفت: «جان؟!» رامبد جوان هم گفت: «چیه؟ مگه از بچه بدت میاد؟!» 

جوان در ادامه افزود: من می‌خواهم سال آینده در کنار همسرم باشم و به دنیا آمدن بچه‌ام را ببینم. 

عادل فردوسی‌پور هم با حضور در برنامه، ضمن تشکر از عوامل برنامه سه ستاره گفت: حس رقابت لذت بخش است و همیشه از این موضوع استقبال می‌کنم. 

فردوسی‌پور در خصوص نزدیک شدن به بیست سالگی برنامه نود عنوان کرد: به بیست سالگی نود نزدیک می شویم و قوی نگه داشتن برنامه خیلی سخت است؛ اما مردم همیشه همراه ما بودند. خوشحالم و این همراهی باعث دلگرمی ما می شود.  

علیخانی گفت: «اگه نود بچه ات بود٬ الان بزرگ شده بود».  

فردوسی پور هم گفت: «الان می رفت دانشگاه؛ اگه دختر بود الان وقت عروسیش بود» (خنده) 

فردوسی‌پور در ادامه گفت: به نظرم باید فوتبال 120 و نود هر دو در بخش تخصصی ورزشی قیاس  شوند. چرا که ماهیت برنامه دورهمی ، خندوانه و سمت خدا با نود متفاوت است. 

داریوش فرضیایی در قسمت دوم برنامه حاضر شد و در باره برنامه گل و بلبل عنوان کرد: گروه ما در این سال ها سعی کرده است به روز کار کند. حتی این روزها به موضوع فضای مجازی در محله گل بلبل می پردازیم. 

وی ادامه داد: نیاز کودک را باید جدی گرفت و کسانی که برنامه سازی کودک می کنند، نیاز به حمایت جدی دارند.

احسان علیخانی همچنین در بخشی از برنامه گفت: ما با همه کاندیداها تماس می‌گیریم؛ میلاد دخانچی هم یکی از آنها بود که در سفر بود و نتوانست به برنامه بیاید. یک نقدی در فضای مجازی کرده بود که به نظرم منصفانه نبود. سال گذشته را یادت نرود که چقدر ذوق داشتی و خوشحال بودی که کاندیدا شدی. من اگر جای شما بودم از اینکه کنار نام های بزرگ عرصه اجرا هستم، بسیار خوشحال می‌شدم. من خودم مخاطب جیوگی بودم و به نظرم نقدت غیرمنصفانه بود. 

رضا رشیدپور هم در بخش پایانی برنامه حاضر شد و گفت: به لطف خدا و محبت شما حالم خوب است.  خوشحالم که در این برنامه حاضر شدم. 

  وی در ادامه عنوان کرد: در صنف رسانه مانند اصناف دیگر رقابت و چشم و هم چشمی بسیاری را شاهد هستیم.  علیخانی این خطر پذیری را می کند و این موج سازی را انجام می دهد. من شاهد بودم احسان برنامه دیگری را می خواست تهیه کند اما سه ستاره به دلیل استقبال مردم ادامه پیدا کرد.  

رشید پور در خصوص شایعه‌های بعد از پایان برنامه «حالا خورشید» اظهار داشت: همه شایعات را تکذیب می‌کنم. مدیران سازمان خیلی به من محبت داشتند و به من مرخصی استعلاجی دادند تا اگر حالم بهتر شد، دوباره برگردم.

رشید پور در پایان خاطرنشان کرد: مهمتر از من  برنامه حالا خورشید است. به نظرم طرفداران به این گروه 60 نفره نظر بدهند.  یک خبر جدید هم به مخاطبان می‌دهم و آن اینکه با مدیران صحبت کردیم که اگر شرایط فراهم باشد، اول خرداد سال آینده یرنامه حالا خورشید را شروع کنیم.  

در ادامه برنامه طی تماسی با مهران مدیری صحبت شد. 

  مدیری گفت: خیلی دوست داشتم کنار شما باشم اما خارج از تهران بودم. از همه مردم به خاطر نظرهایشان تشکر می‌کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید