تغییر زمان اکران یک فیلم به دلیل حساسیت انتخابات ریاست‌جمهوری

تمایل داشتیم «ساحل امن» را قبل از انتخابات اکران کنیم، اما به علت شرایط این زمان و حساسیت‌هایی که وجود دارد احتمالا پس از انتخابات اکران خواهیم کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، روح الله خوشکام تهیه‌کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت «ساحل امن» برای اکران عمومی گفت:این فیلم برای اکران تقریبا آماده است و خوشبختانه از لحاظ موضوع، ساختار، رنگ و...راضی‌کننده شده است.

او افزود: تمایل داریم فیلم را قبل از انتخابات اکران کنیم اما به علت شرایط این زمان و حساسیت‌هایی که وجود دارد احتمالا پس از انتخابات اکران خواهیم کرد.

او ادامه داد:بخش‌هایی از فیلم به مسائل سیاسی و اجتماعی پرداخته، اما در کل حرف اصلی«ساحل امن» وحدت ملی است و بیشتر مخاطب عام را هدف قرار دادیم.

خوشکام با اشاره به جدیدترین فعالیت هنری خود گفت:ساخت فیلمی تلویزیونی با نام موقت«بازگشته» را در دستور کار داریم که بیشتر وقایع آن در شمال ایران می‌گذرد و ترجیح می دهم دیگر جزییات آن را در زمان دیگری اعلام کنم.

فیلم سینمایی «ساحل امن» روایت یک باند تروریستی و جاسوسی است که با حمایت ناوهای بیگانه قصد ورود به کشور و به هم ریختن امنیت ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری را دارند.

فیلم «ساحل امن» سومین فیلم بلند سینمایی کرامت پورشهسواری بعد از فیلم‌های سینمایی «عشق فقط یک کلام»، و «شاید یک معجزه» است. وی همچنین کارگردانی سریال‌های سیگنال وارونه، مجموعه هشدارهای پلیس، تله‌فیلم‌های «پدری به رنگ خورشید»، «آب و آینه» ، «پرونده ناتمام»، «دل‌آشوب»، «فریاد درون» و «موج منفی» را برای شبکه اول سیما بر عهده داشته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید