مهتاب کرامتی: دوست دارم نقش کمدی بازی کنم

مهتاب کرامتی بازیگر سینمای ایران گفت: دوست دارم در نقشی کمدی بازی کنم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهتاب کرامتی بازیگر و تهیه‌کننده سینما در خصوص علت همکاری با عوامل فیلم «ماجان» گفت: داستان فوق‌العاده خوبی داشت و به نظرم جای این دست فیلم ها در سینمای ما خالی است. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا با ورود فیلم «ماجان» منتظر اتفاق جدیدی در سینما باشیم، بیان کرد: فیلمسازی و فیلم کار کردن، تجربه است. این تجربه برخی مواقع می‌تواند شگفت انگیز باشد و برخی مواقع نه. برای من بازی کردن در این فیلم و همکاری با گروهی که کار کردم شگفت انگیز بود و امیدوارم نتیجه آن هم به این شکل باشد. 

کرامتی در خصوص علت همکاری با مستند «صفر تا سکو» که به همراه طهورا ابوالقاسمی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارند، اظهار داشت: جمعه همین هفته ساعت 13:30 در کاخ رسانه برج میلاد نمایش صفر تا سکو است که دوست دارم مخاطبان این فیلم را ببینند و در مورد آن قضاوت کنند. به نظرم در جهانی زندگی می کنیم که امیدها روز به روز کمرنگ‌تر می‌شود. با دیدن این فیلم بسیاری از دوستان از شرایطی که دارند خدا را شاکرند و از قدم برنداشتن و نا امید بودن خجل می شوند. 

کرامتی از تمایلش نسبت به بازی در آثار کمدی چنین گفت: اتفاقا خیلی دوست دارم در نقشی کمدی بازی کنم؛ اما کمدی که استخوان دار باشد و احساس کنم کارگردان می تواند من را راهنمایی کند. چون اعتقادم این است که کمدی کار کردن دشوار است. 

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه تان را بنویسید