استقبال تماشاگران از فیلم سد معبر

اولین روز از اکران مردمی جشنواره فیلم فجر با استقبال تماشاگران از فیلم «سد معبر» همراه بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رضا سعیدی‌پور مدیر سینما آزادی در خصوص استقبال مردم از فیلم‌هایی که در این سینما اکران شده است، گفت: استقبال مردم از  فیلم‌های مختلف خیلی خوب بود. حتی سینما پیروزی که نخستین اکران در جشنواره را  تجربه می‌کند و وابسته به سینما آزادی است، با استقبال خوب سینما دوستان مواجه شد.

وی افزود: از ابتدای صبح ما شاهد این هستیم که مردم به ویژه جوانان جلوی سینما صف کشیدند و خواهان دریافت بلیت هستند. علاوه بر این از پیش فروش بلیت‌ها هم مشخص است که تعداد فراوانی طرفدار جشنواره امسال هستند.

سعیدی پور ادامه داد: در میان چهار فیلمی که دوشنبه اکران شد، فیلم «سد معبر» طرفداران بیشتری داشت. به طوری که ما مجبور شدیم بسیاری از مردم را روی زمین‌ بنشانیم. استقبال مردم از این فیلم به حدی بود که می‌خواستیم سانس فوق العاده بگذاریم؛ اما چون ساعت اکران 18 بود و هر فیلم یک بار اکران می‌شود، برای سانس فوق‌العاده این فیلم مجبور بودیم تا مردم را تا ساعت 12 پشت درب‌ها منتظر بگذاریم. به همین دلیل برای این فیلم سانس فوق‌العاده‌ای در نظر گرفته نشد.

مدیر سینما آزادی در پایان اضافه کرد: از مردم خواستیم تا به جای فیلم سد معبر بلیت دیگر فیلم‌ها را بگیرند. با این استقبال مردم به نظر می‌رسد که روزهای خوشی در انتظار سینمای ایران است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه تان را بنویسید