هنرمندان هالیوودی ها در صف راهپیمایی علیه ترامپ

مستندساز مشهور آمریکایی شنبه شب اعلام کرد با شماری از هالیوودی‌ها برابر هتل بین‌المللی نیویورک که متعلق به ترامپ است راهپیمایی اعتراضی می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،  مایکل مور گفته است قصد دارد با مارک روفالو، آلک بالدوین و شماری از هالیوودی‌ها یک راهپیمایی اعتراضی در ساعت ۶۶ بعدازظهر روز پنجشنبه برگزار کنند. او در توییت خود نوشته است: بیایید!

مور، روفالو بازیگر سرشناس آمریکایی و بالدوین هالیوودی کهنه‌کار از زمان نامزدی ترامپ به شدت علیه او انتقاد می‌کردند و پس از بردن غیرمنتظره وی در انتخابات ریاست جمهوری نیز این روند را ترک نکردند.

مایکل مور مستندساز که بردن ترامپ را پیش بینی کرده بود،‌ خواستار سازمان‌دهی سنگین برای مراسم تحلیف ترامپ در روز ۲۰ ژانویه شده است. شهردار نیویورک از همراهان این گروه است.

مور گفته است: هر کسی که دور و بر شما دموکرات است، به اوبگویید انتظار است تا در برابر تبلیغ تجاوزکارانه ترامپ مقابله کند. اگر کسی این کار را نکرد به سراغ دیگران بروید تا مبارزه‌ای واقعی علیه او به جریان بیفتد.

وی گفته است باید به فکر حمایت از اقدامات پیش انتخاباتی دموکرات ها در سال ۲۰۱۸ بود.

مور خواستار این شده تا مخالفان ترامپ با تشکیل گروه‌هایی به رفتارهای او سریع واکنش نشان دهند تا کنگره نیز پیام آنها را بشنود.

روفالو نیز در این باره اطلاعیه‌ای منتشر و اعلام کرده است: به واشنگتن پیام می‌دهیم که با سیاست‌های تبعیض‌آمیز مبارزه خواهیم کرد. شرکت‌کنندگان در این گردهمایی از همدیگر حمایت می‌کنند تا از ارزش‌هایی که برایشان مهم است حمایت کنند.

یکی از اهداف این گردهمایی مقابله با دیدگاه‌های ضد محیط زیستی ترامپ از جمله مخالفت با انتشار گازهای گلخانه‌ای و گرمایش جهانی است.

منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید