جی پلاس، مبالغ حمایتی ۶۳۳ رسانه فعال بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، به حساب صاحبان امتیاز آنها پرداخت شد.

بنا بر اعلام ستاد برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، امسال بیش از ۳۰۰ نشست توسط رسانه‌ها در نمایشگاه مطبوعات برگزار شد که طبق وعده قبلی و با هدف ارتقای کیفی فعالیت‌های مطبوعاتی، تقویت ارتباط موثر و دوسویه میان رسانه‌ها و مردم و همچنین حمایت ویژه از فعالیت رسانه‌های بخش خصوصی، از ۶۳ رسانه گروه‌های ۹ گانه نمایشگاه که در جدول شاخص‌های ارزیابی غرفه برتر، امتیاز بالاتری نسبت به سایرین کسب کردند، تقدیر به عمل آمد.

شاخص‌هایی چون برگزاری برنامه‌های جانبی و مرتبط با نمایشگاه، حضور مدیران و تحریریه رسانه در نمایشگاه، خلاقیت در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف در کنار میزان رضایت‌مندی مردم در نظرسنجی‌های انجام شده، در انتخاب این رسانه‌ها موثر بوده است.

طبق تصمیم شورای سیاستگذاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، ۱۰ درصد از گروه‌های ۹ گانه این نمایشگاه در زمره غرفه‌های فعال نمایشگاه بیست و دوم قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، در بخش نشریات استانی، نشریات صفای سخن ۵، نقد حال و همدان پیام هر کدام ۴، نی‌ریزان فارس و اتفاقیه خراسان هر کدام ۲ و ستاره شرق ۲ میلیون تومان به عنوان جایزه فعالیت در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات دریافت کرده‌اند.

در بخش نشریات کودک، سروش کودک ۳ و فندق ۴ میلیون تومان جایزه گرفته‌اند.

در بخش نشریات دین و اندیشه، عقیق ۵، تقریب ۴ و حوزه ۳ میلیون تومان تشویق شده‌اند.

در بخش نشریات فرهنگی و هنری، خط خطی و ریتم زندگی هر کدام ۵، پیشخوان ۴، آزما، سینما و ادبیات و سرزمین هنر، هر کدام ۳ و تهران و پاراگراف، هر کدام ۲ میلیون تومان جایزه گرفته‌اند.

در بخش نشریات آموزشی و تخصصی، چهارفصل ۵، سلامت آنلاین، مدیران ارشد، آسمان‌نما و سلامت نیوز، هر کدام ۳ و نجوم، انشاء و نویسندگی و اقتصاد و مدیریت شهری، هر کدام مبلغ ۲ میلیون تومان تشویق شده‌اند.

در بخش نشریات عمومی - خانواده، شطرنج، راز، هنرآذین، موفقیت و خانواده سبز، هر کدام ۳، پنجره خلاقیت، نهاد خانواده سالم، کلبه و کولاک و هفت روز زندگی، هر کدام ۲ میلیون تومان جایزه گرفته‌اند.

در بخش نشریات سیاسی - اقتصادی، روبه‌رو ۵، مثلث ۴، شنبه، چشم‌انداز ایران، رویداد ۲۴، تدبیر ۲۴ و انصاف، هر کدام ۳ و تابش کوثر، حمل و نقل و فردا، هر کدام مبلغ ۲ میلیون تومان تشریق شده‌اند.

در بخش روزنامه‌ها، صمت ۶، هنرمند ۵، ستاره صبح، هفت صبح و ۱۹ دی، هر کدام ۴، آرمان امروز و همدلی هر کدام ۳ و جمهور و دنیای خودرو هر کدام ۲ میلیون تومان جایزه گرفته‌اند.

در بخش خبرگزاری‌ها و موسسات خبری، برنا و موسسه خبر هر کدام ۶، ایلنا، پانا و موسسه جماران هر کدام ۵، دفاع مقدس و موسسه قدس هر کدام ۴ و ایسنا ۳ میلیون تومان تشویق شده‌اند.

منبع:  پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

دیدگاه تان را بنویسید