پیام خانم نماینده برای اختتامیه جشنواره فیلم کودک و نوجوان

نماینده خانم به مناسبت اختتامیه سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان پیامی را منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، "ناهید تاج الدین" نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت پایان سی و دومین حشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان اصفهان نوشته است:

سرانجام و پس از ماه‌ها جهد و تلاش شبانه روزی، دفتر جشنواره سی و دوم فیلم کودک ونوجوان به پایان آمد، حکایت این جشنواره و افتخاراتش اما همچنان باقی است.

اصفهان برای استمرار حیات خویش  هیچ راهی جز توسعه فرا صنعتی و توسعه پایدار ندارد و توسعه پایدار از رهگذر فعال شدن اقتصاد گردشگری و اقتصاد فرهنگ و هنر می‌گذرد.

در این روزهای برگزاری جشنواره سی و دوم فیلم کودک و نوجوان؛ اصفهان به معنای واقعی "شهر دوستدار کودک" بود و به بهترین نحو از کودکان و نوجوانان سراسر کشور به عنوان سرمایه های انسانی آینده ایران میزبانی کرد، برگزاری ده‌ها رویداد جنبی مرتبط با کودکان بهترین اقدام برای جلب حساسیت‌های اجتماعی حول کودک و دوران کودکی بود و قطعا به توسعه انسانی اصفهان و کشور کمک می‌کند.

اقدامات خلاقانه‌ای چون برپایی‌" تماشاخانه سیار" و اکران فیلم‌های جشنواره فیلم کودک و نوجوان برای همه کودکان شهر از جمله  کودکان حاشیه نشین هم در ذهن و ضمیر عاشقان و دغدغه مندان اجتماعی ماند و می‌ماند که عدالت فرهنگی و اجتماعی نیازمند به اشتراک گذاری رویدادهایی از این دست میان طبقات مختلف اجتماعی است.

به باور بسیاری از کارشناسان این دوره از جشنواره با نظم و مدیریت بهتری نسبت به ادوار قبل برگزار شد که شایسته است از برگزار کنندگان این رویداد بزرگ فرهنگی، هنری و سینمایی تقدیر گردد.

 

دیدگاه تان را بنویسید