در دیدار از غرفه موسسه نشر آثار امام در نمایشگاه قرآن؛

فرمانده نیروی انتظامی: آثار، نظریات و دیدگاههای قرآنی حضرت امام(س) منحصر به زمان و مکان نیست

سردار اشتری گفت: شخصیت موثر حضرت امام در جهان اسلام، آثار، نظریات و دیدگاههای ایشان منحصر به یک زمان و مکان و خاص دهه های حاضر نبوده و نیست و منویات و کلام ایشان در سالهای آینده برای جهان اسلام قابل استفاده و بهره برداری است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جماران؛ سردار حسین اشتری در دیدار از غرفه موسسه در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن گفت: آثار، نظریات و دیدگاههای حضرت امام(س) منحصر به زمان و مکان نیست.

سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی ضمن بازدید از بخش های مختلف غرفه موسسه در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن گفت: بازخوانی اندیشه های قرآنی حضرت امام(س)یک ضرورت همیشگی است.

وی تصریح کرد:  شخصیت موثر حضرت امام در جهان اسلام، آثار، نظریات و دیدگاههای قرآنی ایشان منحصر به یک زمان و مکان و خاص دهه های حاضر نبوده و نیست و منویات و کلام ایشان در سالهای آینده برای جهان اسلام قابل استفاده و بهره برداری است.

سردار اشتری افزود:  ما باید از این ذخیره معنوی و بزرگ در ابعاد مختلف به نحو مطلوب و موثر و در همه شعون زندگی و کاری استفاده کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان گفت:  باید همه، از جمله دولتمردان ما سیره حضرت امام(س) را بیش از پیش الگوی خود قرار داده چراکه راه سعادت و پیروزی راهی است که حضرت امام(س) در حوزه های مختلف و بصورت شاخص پیروی از ولایت، را ترسیم فرموده اند و کسانی که مقلد حضرت امام(س) و مطیع ایشان هستند، باید راه را در مقام معظم رهبری جستجو کنند، که خیر ما در اطاعت از ولایت فقیه است.

دیدگاه تان را بنویسید