صحبت های امین حیایی درباره فوتبال و کی روش

بازیگر محبوب سینمای ایران می گوید: همیشه بر این باور هستم که هر کسی که برای تیم ملی کار کند و زحمت بکشد باید قدرش را دانست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، امین حیایی بازیگر محبوب سینمای ایران است که نقش‌آفرینی‌های متعدد و متفاوتش در آثار سینمایی، خاطرات خوبی را برای مخاطبان و علاقه‌مندان به هنر سینما و بازیگری به جای گذاشته از علاقه‌مندان فوتبال است و بازی‌های تیم‌ملی را با علاقه و هیجان دنبال می‌کند.

پیش‌بینی‌ام اشتباه از آب درآمد

بازی‌های تیم ملی را همیشه دنبال می‌کنم بازی ایران و ژاپن را هم به همراه روزبه معینی مشاور و مدیر برنامه‌هایم تماشا کردیم در همان بازی نتیجه را هم پیش‌بینی کرده بودم، اما پیش‌بینی‌ام اشتباه از آب درآمد و متاسفانه شانس با بچه‌های تیم ملی‌مان نبود که بتوانیم بازی را ببریم. طبیعتا ما نیز از این مسئله که تیم‌ملی فوتبالمان نتوانست نتیجه مطلوبی بگیرد بسیار ناراحت شدیم.

کی‌روش برای تیم ملی خوب کار کرد

همیشه بر این باور هستم که هر کسی که برای تیم ملی کار کند و زحمت بکشد باید قدرش را دانست و از او بخاطر تلاش‌هایش سپاسگزار بود. در این برهه هم آقای کی‌روش برای تیم ملی خوب کار کرد و تیم ملی ما نتیجه‌های خوبی را در بازی‌های مختلفی که داشت به دست آورد. مثلا در جام جهانی علیرغم اینکه نتوانستیم صعود کنیم، اما چندان بد هم ظاهر نشدیم و همین هم نتیجه زحمات سرمربی و بازیکنان بود. ما با آقای کی‌روش نتیجه‌های خوبی به دست آوردیم و امیدوارم بعد از این نیز هر کسی که به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌آید و قرار است در کنار تیم ملی باشد و بازیکنان ما را هدایت کند موفق باشد.

نظر کارشناسی نمی‌دهم

فوتبال مسئله تخصصی است و من هم دوست ندارم درباره مسائلی که اشراف کاملی به آن‌ها ندارم حرف بزنم. من، چون تخصص فنی در زمینه فوتبال ندارم نمی‌توانم نظر کارشناسی بدهم و درباره جزئیات فعالیت‌ها و عملکرد آقای کی‌روش اظهار نظر خاصی داشته باشم، اما معتقدم ایشان تلاش‌شان را کردند.

برنده لیگ تیمی است که تلاش بیشتری می‌کند

واقعیت این است من بازی‌های لیگ را به طور مستمر و مداوم دنبال نمی‌کنم، اما به نظر من در هر رقابت ورزشی تیمی برنده است که تلاش بیشتری می‌کند. در بازی‌های لیگ هم به نظرم هر تیمی که بهتر بازی‌ کند قطعا نتیجه بهتری خواهد گرفت و به قهرمانی نزدیک‌تر خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید