به گزارش ایرنا، عنایت الله رحیمی، دوشنبه در حاشیه بهره برداری از پروژه های هفته دولت در شهرستان مُهر در جمع خبرنگاران افزود: دولت تدبیر و امید در کنار خدمات رسانی به تمام نقاط استان، توجه ویژه به خدمات رسانی به مناطق محروم داشته است و در هفته دولت امسال نیز بخش قابل توجهی از پروژه های عمرانی در این مناطق اجرا شده است.
وی ادامه داد: امروز و در چهارمین روز از هفته دولت شاهد بهره برداری از حدود 60 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد تومان در شهرستان مُهر خواهیم بود.
رحیمی اظهار داشت: یکی از پروژه های مهمی که امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید پروژه زمین چمن مصنوعی شهر گله دار شهرستان مُهر با هشت هزار و 250 متر مربع مساحت و اعتباری بالغ بر 2 و نیم میلیارد تومان بود.
وی بیان کرد: از دیگر پروژه های این شهرستان می توان به افزایش ظرفیت پُست برق گله دار با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد تومان، مهندسی، ساخت، بازسازی و نوسازی انواع توربین با اعتباری در حدود 6 میلیارد تومان، طرح ویژه بازسازی مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 500 میلیون تومان و طرح بازسازی مناطق سانحه دیده از سیل و زلزله با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان اشاره کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: 16 هزار و 930 متر شبکه برق رسانی به روستاهای فاریاب، حاجی آباد و صادره با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان، هفت هزار متر مربع گلخانه صیفی و سبزیجات با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 690 میلیون تومان، پروژه های حوزه عمران شهری، گازرسانی به صنایع شهرک صنعتی مُهر و احداث زمین چمن مصنوعی در شهرهای اسیر، وراوی و ارودان از دیگر پروژه های آماده بهره برداری شهرستان مُهر است.
وی بیان کرد: با اجرا و افتتاح پروژه گازرسانی به روستاهای مُهر، تقریبا تمام روستاهای بالای 20 خانوار این شهرستان از گاز بهره مند شدند.

**آغاز عملیات اجرایی 1800 میلیارد تومان پروژه در هفته دولت
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: همزمان با بهره برداری از پروژه های مختلف عمرانی در استان در هفته دولت، شاهد آغاز عملیات اجرایی یک هزار و 800 میلیارد تومان پروژه عمرانی نیز در استان خواهیم بود.
رحیمی افزود: هر هفته دولت امسال یک هزار و 323 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 511 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید که شامل 52 پروژه تامین آب آشامیدنی شهری و روستایی، 14 پروژه در حوزه بزرگراه ها و راه های اصلی و فرعی روستایی و عشایری، 16 پروژه امور آموزشی، فرهنگی، هنری، رفاهی و مراکز آموزش عالی و 81 پروژه بهداشتی و درمانی می شود.
وی اظهار داشت: همچنین در این هفته شاهد بهره برداری از 132 پروژه امور برق، 519 پروژه عمرانی شهری و روستایی، 156 پروژه مسکن شهری و روستایی، 44 پروژه ورزشی، 140 پروژه عمرانی، زیربنایی، خدماتی و رفاهی و 169 پروژه تولیدی و اشتغالزایی بخش های صنعت، کشاورزی، گردشگری و خدمات خواهیم بود.
6122 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.