به گزارش ایرنا، هادی پژوهش جهرمی دوشنبه در آیین بهره برداری از طرح های هفته دولت در شهرستان خنج افزود: معاندین، جریان نفاق و سلطنت ‌طلب‌ها در فضای مجازی با ایجاد شبهه در بین مردم و ایجاد یک سری سوالات، درصدد این هستند که استقامت ملت ایران را بشکنند.
وی گفت: این افراد با مقایسه خدمات نظام جمهوری اسلامی با پیش از انقلاب، این تصور را القا می‌کنند که پیش از انقلاب وضع بهتر بود، در صورتی که این حرف کاملاً اشتباه است.
پژوهش جهرمی ادامه داد: پیش از انقلاب در همین مناطق جنوب فارس هیچکدام از امکانات نظیر برق، آب، راه، امکانات بهداشتی، آموزشی و … وجود نداشت و فقط در برخی از شهرهای بزرگ بعضی از اینها وجود داشت، اما جمهوری اسلامی آمد و به مرور تمام این امکانات را حتی در دورترین مناطق روستایی فراهم کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اضافه کرد: وظیفه دولت و نظام این است که به مردم خدمات ارائه کند و هیچ منتی هم بر مردم نیست اما نکته مهم این است همه ما باید قدردان نعمت ها باشیم، به منافع شخصی فکر نکنیم.
پژوهش جهرمی افزود: مدیران خود را نوکر و خادم واقعی مردم بدانند و اگر این موارد را رعایت کنیم، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند اما اگر بین ما دودستگی، اختلاف، ﻳﺄس و ناامیدی ایجاد شود، مسلّم بدانید که شیطان در بین ما نفوذ کرده است.
وی اظهار داشت: در چند ماه گذشته که رئیس جمهوری آمریکا از برجام خارج شد و شرایط مالی و اقتصادی کشور و قیمت طلا و ارز شرایط بدی داشت، شاهد هستیم که انبارهای مواد غذایی، کالاهای اساسی، لاستیک خودرو، لوازم خانگی، کاغذ و … احتکار شده و کشف می‌شود و این احتکارها نشان ‌دهنده این است که برخی به خودخواهی و نفس‌ پرستی افتاده ‌اند.
پژوهش جهرمی ادامه داد: مسئولان اگر به خود بیاییم و بدانیم که نوکر مردم هستیم و این کلمه نوکر بودن در ذهن ما مسئولان باشد و اینکه مردم هم بدانند در مقابل سختی ‌ها باید ایستادگی کنند، از مشکلات عبور خواهیم کرد.اگر ایستادگی نکنیم، تسلیم شدن را شاهد خواهیم بود که تسلیم هم به معنای ذلت است‌.
وی افزود: خداوند به ما اجازه نداده که ولایت اهل کتاب و کفار را بپذیریم. اگر می‌خواهیم استقلال، آزادی، شرف، حیثیت، پیامبر، کتاب، قبله، معاد و تمام اعتقاداتمان حفظ شود، چاره‌ای جز ایستادگی و مقاومت نداریم.
معاون استانداری فارس با اشاره به نقشه آمریکایی‌ ها در کاهش صادرات نفت و به صفر رساندن آن گفت: آمریکایی‌ها با این کار می‌خواهند به تعبیری گلوی اقتصادی کشور ایران را همچنان فشار دهند و به تعبیر خودشان، مردم ایران دچار مشکلات حیاتی شوند و این ملت را تسلیم خود کنند.
در این مراسم جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی گفت: خداوند را شاکریم که کمتر از یک سال از روزی که به محمله آمدیم و کلنگ‌ پروژه گازرسانی را زدیم امروز شاهد به ثمر رسیدن این خدمت بزرگ و مهم از دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.
وی اظهار داشت: علاوه بر خدمت بزرگ گازرسانی، در این مدت شاهد تبدیل محمله به شهر نیز بوده‌ایم، البته ابلاغ عمرانی آن مانده و در حال پیگیری هستیم که آن کار هم بزودی انجام می شود.
محمدرضا شمشیری مشاور مدیرعامل شرکت گاز استان فارس هم اظهار داشت: شهرستان خنج دارای 83 روستا و 2 شهر است که شهر خنج پیش از این از گاز برخوردار شده و گازرسانی به شهر محمله نیز هم‌ اکنون به بهره‌ برداری رسید.
وی عنوان کرد: از تعداد 83 روستای شهرستان خنج، 31 روستا مشمول گازرسانی هستند که از این تعداد 12 روستا از گاز برخوردار هستند، 10 روستا را هم‌اکنون در دست اجرا داریم و مابقی نیز یا در دست واگذاری به پیمانکار و یا در دست مطالعه است.
مختار عباسی فرماندار شهرستان خنج هم گفت: امسال به لطف خداوند و تلاش همکارانمان در شهرستان، در هفته دولت و حد فاصل دهه فجر تاکنون، شاهد بهره‌برداری از 25 طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد تومان خواهیم بود.
در این آیین طرح گازرسانی به شهر محمله و 5 روستای شهرستان خنج شامل باغان، زنگویه، هفتوان، هنگنویه و دهنو، با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 600 میلیون تومان افتتاح شد و به بهره ‌برداری رسید.
شهرستان خنج در 265 کیلومتری جنوب شیراز واقع است.
9910/ 2027/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.