امیرحسین جمشیدی یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در حاشیه جشنواره خدمت افزود: امسال نیز در هفته دولت یک هزار و 323 پروژه با 2 هزار و 511 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.
وی افزود: عمده طرح های اجرا شده در استان فارس زیربنایی بوده و حدود 40 درصد اعتبارات در قالب 140 طرح به این حوزه اختصاص یافته است.
مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس ادامه داد: طرح ها و پروژه های بزرگ و متعددی در حوزه سدسازی و راهسازی در استان فارس آغاز شده است که امسال و سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
دوم تا هشتم شهریورماه هر سال به نام هفته دولت نامگذاری شده است. در این هفته ضمن تبیین خدمات دولت و بهره برداری از طرح های مختلف، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که هشتم شهریورماه 1360 در انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقین به شهادت رسیدند، گرامی داشته می شود.
دستاوردهای دولت تدبیر و امید در استان فارس شامگاه شنبه در آیینی با حضور استاندار و مدیران ارشد دستگاه های اجرایی استان در معرض دید مردم شیراز و دیگر نقاط استان قرار گرفت.
اسماعیل تبادار این نمایشگاه را که با عنوان جشنواره خدمت برای نخستین بار در بلوار چمران شیراز برپا شده است، افتتاح کرد.
استاندار فارس در ساعات پایانی دومین روز هفته دولت همچنین از غرفه های مختلف این نمایشگاه بازدید و در گفت و گو با مدیران کل دستگاه های اجرایی استان که در این نمایشگاه حضور داشتند، بر ضرورت اطلاع رسانی خدمات دولت تدبیر و امید به مردم و تقویت فضای نشاط و امید در جامعه تاکید کرد.
این نمایشگاه تا روز سه شنبه هفتم شهریورماه پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.
6122/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.