به گزارش ایرنا، احمد علی افکاری شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز افزود: یکی از کارهایی که هرسال در این معاونت انجام می شود ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان است و دستگاه های اجرایی وظیفه دارند در گام اول اقدام به خود ارزیابی کرده و مستندات نتایج ارزیابی انجام شده را نیز ارائه دهند.
وی ادامه داد: ارزیابی های انجام شده توسط سازمان ها در نهایت از سوی کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مورد بررسی قرار گرفته و دستگاه های نمونه منتخب در جشنواره شهید رجایی معرفی و تقدیر می شوند.
او اظهار داشت: این ارزیابی ها در ابعاد شاخص های عمومی و اختصاصی انجام می شود که حداکثر امتیاز هر یک از این شاخص ها یک هزار امتیاز است که هر دستگاه در مجموع می تواند در هر 2 شاخص 2 هزار متیاز کسب کند.
افکاری ادامه داد: بر این اساس، در جشنواره شهید رجایی که فردا (یکشنبه) در شیراز برگزار می شود از سه دستگاه در شاخص های عمومی، سه دستگاه در شاخص های اختصاصی، سه دستگاه که بیشترین ارتقاء را نسبت به ارزیابی پارسال داشته اند و 14دستگاه که اقدامات برجسته ای را انجام داده اند و در مجموع از 23 دستگاه اجرایی استان تقدیر خواهد شد.
6122/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.