به گزارش ایرنا، اسماعیل تبادار استاندار فارس با حضور بر سر مزار شهدا، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای دولت را گرامی داشت.
تجدید پیمان با شهدا عزم کارگزاران نظام را در خدمت به مردم استوارتر می‌ کند
استاندار فارس خدمت به مردم، حفاظت از نظام جمهوری اسلامی و اتکا به خداوند را از وصایای مهم شهدا دانست و گفت: تجدید عهد و پیمان با شهدا عزم کارگزاران نظام را در راه خدمت به مردم استوارتر خواهد کرد.
مهندس اسماعیل تبادار روز شنبه همزمان با هفته دولت با حضور در گلزار شهدا با آرمان های آنان تجدید میثاق کرد.
استاندار فارس در سخنانی در حاشیه این آیین، آرامش، امنیت سرافرازی و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران در سطوح بین المللی را مدیون خون شهدا دانست و گفت: حضور در گلزار شهدا تجدید پیمان کارگزاران نظام و آحاد جامعه با آرمان‌ های این عزیزان است.
تبادار با بیان این که در هر فرصتی باید برای تجدید عهد با شهدا در گلزار شهدا حاضر شویم، گفت: مسئولان باید به دور از شعار به این واقعیت بپردازند که هر آنچه امروز داریم مدیون خون پاک شهدا، صبر و استقامت خانواده معظم شهدا و ایثارگری‌ های جانبازان است.
استاندار فارس را در این آیین معاونان وی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان فارس همراهی می کردند.
فرمانداران و مدیران شهرستان های مختلف استان فارس نیز روز شنبه با حضور بر سر مزار شهدا، یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.
تبادار پیش از این در نشستی خبری گفته است: یک هزار و 323 طرح همزمان با هفته دولت امسال در این استان با اعتبار 2 هزار و 511 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.
دوم تا هشتم شهریورماه هر سال به نام هفته دولت نامگذاری شده است. در این هفته ضمن تبیین خدمات دولت و بهره برداری از طرح های مختلف، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر رئیس جمهوری و نخست وزیر وقت که هشتم شهریورماه 1360 در انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقین به شهادت رسیدند، گرامی داشته می شود.
گزارش عملکرد 6 ساله دولت تدبیر و امید در استان فارس در اقدامی ابتکاری و برای نخستین بار با برپایی نمایشگاهی در بلوار چمران شیراز در معرض دید مردم قرار می گیرد.
این جشنواره به مناسبت هفته دولت از سوم تا هفتم شهریورماه، از ساعت 16 الی 22 در بلوار چمران برپا می شود.
6122/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.