نجمه برزگر جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : تیم حریف بسیار با انگیزه بازی کرد و 2 گلی هم که خوردیم بر روی غافلگیری بود.
وی اضافه کرد: بازیکنان پس از اینکه گل اول را دریافت کردند به خود آمدند و در ادامه توانستند بازی هماهنگی برگزار کنند.
برزگر ادامه داد: این سومین بازی است که با برتری پشت سر می گذاریم و امیدوارم این روند ادامه یابد و در پایان رقابت ها به مرحله حذفی صعود کنیم.
وی بیان داشت: در رقابت های فوتسال لیگ برتر بازی های سختی پیش رو داریم و بازیکنان ما نباید دچارغرور شوند و تیم ها را دست کم بگیرند.
سرمربی تیم پارس آرا اظهار داشت: اگر بخواهیم همچنان به عنوان مدعی ظاهر شویم باید تمرینات سختی را پشت سرگذاریم و نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.
برزگر در مورد قضاوت این بازی هم گفت: داور این دیدار با زدن سوت های زیاد از سرعت بازی می گرفت در صورتی که می توانست با دادن آوانتاژهای بموقع بر جذابیت بازی بیفزاید.
وی گفت: بازی برابر تیم شهر کرد تمام شد باید تمام فکر خود را به بازی هفته آینده برابر استقلال ساری معطوف کنیم اگرچه گفته می شود این تیم از ادامه مسابقات انصراف داده اما هنوز رسما اعلام نشده است.
سرمربی تیم پارس آرا افزود: با وجود اینکه شیراز 2 تیم در لیگ برتر دارد اما انتظار داریم تماشاگران بیشتری برای تشویق تیم های شهرشان به سالن نصیری شیراز بیایند چرا که آنها بهترین یار برای روحیه دادن به بازیکنان هستند.
دیدارتیم های پارس آرا شیراز و دریژ نو شهر کرد در هفته سوم رقابت های فوتسال لیگ برتر بانوان با نتیجه چهار بر 2 به سود تیم پارس آرا پایان یافت و این تیم جای خود را در رده سوم جدول محکم کرد.
در رقابت های فوتسال برتر بانوان کشور 11 تیم شرکت دارند و پس از پایان بازی های مقدماتی که به صورت دوره ای برگزار می شود چهار تیم اول جدول به مرحله پلی اف ( حذفی ) صعود خواهند کرد.
تیم های پارس آرا و پویندگان صنعت فجر شیراز نمایندگان استان فارس در لیگ برتر هستند.
7368 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.