به گزارش دریافتی جمعه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، مهندس اسماعیل تبادار با بیان اینکه تکمیل ترمینال خارجی فرودگاه بین المللی شیراز اولویت زیرساختی مهم برای استان است، گفت: کار باید با سرعت بیشتری دنبال شود.
وی افزود: بدون تردید ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه شهید دستغیب شیراز یکی از پروژه های مهم و زیرساختی استان در توسعه حمل و نقل هوایی است و توسعه زیرساخت ها در همه زمینه ها از جمله حمل و نقل، صنعت، کشاورزی، گردشگری و... را پیگیری می کنیم.
تبادار گفت: تکمیل ترمینال خارجی فرودگاه شیراز به عنوان زیرساختی جامع سبب توسعه گردشگری، رونق اقتصادی و فعالیت های سرمایه گذاری خواهد شد.
استاندار فارس با بیان اینکه دست اندرکاران پروژه مشکلات ارزی را دلیل بخشی از این تاخیرها می دانند افزود: این مشکلات در دو یا سه ماه گذشته به وجود آمده و نمی تواند دلیل همه مشکلات باشد.
وی با تاکید بر اینکه آمادگی کامل برای پیگیری مشکلات مختلف این پروژه را دارد، ادامه داد: برای حل این مشکلات باید توجه به آنچه در گذشته رخ داده را کنار بگذاریم و به دنبال راهکارها برای از بین بردن موانع باشیم.
استاندار فارس گفت: پیمانکار، کارفرما و مشاور پروژه باید با هماهنگی معاونت عمرانی استانداری شرایط را بررسی کنند و برنامه زمان بندی شده را ارایه دهند.
گزارش دیگر پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس حاکی است در دیدار استاندار فارس با وزیر نفت، این عضو کابینه قول مساعد برای کمک اعتباری به پروژه های عمرانی استان فارس داد.
اسماعیل تبادار استاندار فارس در محل فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستعیب شیراز با مهندس بیژن نامدار زنگنه دیدار و گفت و گو کرد.
نماینده عالی دولت در استان فارس در این دیدار با تشریح ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در استان، خواستار حمایت ها و کمک های اعتباری وزارت نفت برای اجرای پروژه های عمرانی در حوزه های مختلف فرهنگی، ورزشی و حمل و نقل و ... شد.
وزیر نفت در این دیدار قول مساعد داد تا کمک های اعتباری لازم را برای اجرای برخی پروژه های عمرانی در استان فارس بکند.
1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.