میلاد اسلام ‌زاده 30 مرداد ماه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا گفت: شروع این جشنواره از سال 2017 بود که فراخوان، تبلیغات، نمایشگاه‌ها و... این جشنواره یک سال به طول انجامید.
وی افزود: اعلام کاندیداها در بهار 2018 و اعلام نتایج نهایی و مراسم اهدای جوایز و افتتاح نمایشگاه پنجمین جشنواره‌ بین‌المللی عکس خیام، عصر جمعه 26 مرداد در فرهنگستان هنر برگزار شد.
اسلام ‌زاده بیان کرد: برای عکس «‌Impact» نشان و دیپلم افتخار جامعه‌ عکاسی آمریکا و برای عکس «White wall» نشان افتخار پنجمین جشنواره‌ عکس خیام را در بخش خلّاقه، کسب کردم.
میلاد اسلام ‌زاده اردیبهشت ماه 1397، نفر اول جشنواره‌ بین‌المللی عکاسی آرابللا ماکارنای ترکیه در بخش مینی‌مال شد.
وی همچنین در دو دوره‌ جشنواره‌ بین‌المللی هنری سیمرغ در سال 1396 و 1397 در بخش عکس حائز مقام‌های اول و سوم شده است.
جشنواره بین‌ المللی عکس «خیام» با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفت و گوی بصری میان عکاسان جهان و به منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام (427-510)، دانشمند، فیلسوف و شاعر بزرگ ایرانی، توسط نمایندگی فدراسیون بین ‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزار می‌شود.
کلوپ عکس فوکوس، وابسته به مؤسسه فرهنگی - هنری خانه‌ هنر خیام و نمایندهی فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی، فیاپ، است.
پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی عکس خیام به دبیری علی سامعی در شش بخش آزاد تک‌ رنگ، آزاد رنگی، شهر، خلاقه، گردشگری و تلفن برگزار شد و بیش از 18 هزار قطعه عکس از هنرمندان 68 کشور به دبیرخانه این جشنواره رسید.
آیین افتتاح نمایشگاه دوره پنجم خیام با حضور هنرمندان، علاقه ‌مندان و مهمانان ویژه از سفارت کشورهای اسپانیا، مجارستان، استرالیا و... در نگارخانه‌ی خیال تهران برگزار و پس از آیین افتتاح نمایشگاه، طی مراسمی از برگزیدگان تقدیر شد.
9910 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.