معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در گزارش روز شنبه خود از قول فرمانده انتظامی این استان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی سودجو مقادیر زیادی برنج قاچاق در پنج انبار شهرستان جهرم احتکار کرده اند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان جهرم با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، اداره تعزیرات، صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف این شهرستان با انجام اقدامات نامحسوس، مکان دپو برنج ها را شناسایی و با هماهنگی قضایی در بازرسی از آنها، 362 تن برنج خارجی قاچاق به ارزش 26 میلیارد و 64 میلیون ریال کشف کردند.
همچنین در گزارش دیگری از این معاونت به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان لامرد بیان شده است: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان پس از مطلع شدن از تردد یک دستگاه تریلر حامل برنج قاچاق در محور منتهی به لامرد به محل یاد شده اعزام شدند.
سرهنگ علیرضا نوشاد افزود: پس از انجام ایست و بازرسی های محسوس و نامحسوس، در نهایت خودرو مورد نظر شناسایی و توقیف و در بازرسی از آن هشت تن برنج قاچاق و فاقد مدارک گمرکی کشف شد.
او بیان کرد: ارزش ریالی این محموله قاچاق یک میلیارد و 50 میلیون ریال برآورد شده است.
شهرستان جهرم و لامرد به ترتیب در فاصله 193کیلومتری جنوب شرقی و 464 کیلومتری جنوب شیراز واقع شده اند.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.